Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het al met bakken uit de lucht gekomen ! En voor morgen geven ze blijkbaar niet veel beter weer.
@danny 1: ben ik jou vorige week niet voorbijgereden in de buurt van het kasteel van Rullingen. Ik had de indruk dat die persoon ongeveer onze leeftijd had. Ik weet niet meer welke bike hij had, maar wat ik me nog wel herinner is het feit dat zijn fietsbril nogal een fel groene kleur had. Misschien weet iemand wie dat was. Ben die persoon ca. 45 min later opnieuw tegengekomen in St-Truiden.
Beginneling uit Hasselt
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
kerstdinner wegfietsen
Hallo allemaal,
In verband het vele eten nu met de feestdagen ga ik dinsdag 27/12/2005 een toerke doen op de limburgse heide. Vertrekplaats camping holsteenbron te zonhoven 10.00 hr. Kandidaaten kunnen altijd daar ter plekke komen.
Groetjes Danny
In verband het vele eten nu met de feestdagen ga ik dinsdag 27/12/2005 een toerke doen op de limburgse heide. Vertrekplaats camping holsteenbron te zonhoven 10.00 hr. Kandidaaten kunnen altijd daar ter plekke komen.
Groetjes Danny
- Jan B.
- Mountainbiker
Hebben jullie ook deze topic gelezen over de toertocht in Kiewit-Hasselt?
Deze toertocht is een aanrader voor beginners, die hun eerste stappen zetten in het mountainbiken, en leert hen bv. aan op verschillende ondergronden te biken.
In 2004 reed deze toertocht over het grondgebied kiewit-bokrijk-de teut zonhoven-...
Ik zal in ieder geval aanwezig zijn, en zal dit jaar vermoedelijk een a twee keren de maximale afstand rijden.
Tot de 29ste!
Deze toertocht is een aanrader voor beginners, die hun eerste stappen zetten in het mountainbiken, en leert hen bv. aan op verschillende ondergronden te biken.
In 2004 reed deze toertocht over het grondgebied kiewit-bokrijk-de teut zonhoven-...
Ik zal in ieder geval aanwezig zijn, en zal dit jaar vermoedelijk een a twee keren de maximale afstand rijden.
Tot de 29ste!