Ze is stukken beter dan vroeger hoor, de meeste pijlen zijn goed te vinden!!!Koen31 wrote:Hoe is het eigenlijk met de bewegwijzering gesteld ?
Nog altijd hetzelfde ?
Of weet er iemand of er een GPS track bestaat van deze route ?
K.
Braine l'Alleud
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
- Teze
- Mountainbiker
Afgelopen zondag met nen man of 7 de blauwe & groene route gereden. Wel een leuk tochtje; zit een bekke van alles in bergop/af, bos, single tracks, zand, wortels.....
En idd da van die kasseistrook kan ik enkel beamen; denk dat er tussen 2 kasseien nog gemakkelijk eentje tussen kan.
Ivm bepijling: enkel na 5km ofzo een redelijk wa tijd verloren; grotendeels ons eigen fout. Na een stukje offroad moet je een chaussée oversteken. dan moet een paar honderd meter na links en dan door het gras omhoog. Hebben we dus niet gedaan, gewoon de chaussée overgestoken (pijltje wijst naar linksboven) en een paar km verkeerd gereden dus. En dan nog ergens op het einde in een wijk effe moeten zoeken. Voor de rest goed te doen.
We hebben dan ook nog geluk gehad met weer; alles lag droog op een paar plaskes na.
Voor herhaling vatbaar: volgende keer blauw, groen en geel combineren.
En idd da van die kasseistrook kan ik enkel beamen; denk dat er tussen 2 kasseien nog gemakkelijk eentje tussen kan.
Ivm bepijling: enkel na 5km ofzo een redelijk wa tijd verloren; grotendeels ons eigen fout. Na een stukje offroad moet je een chaussée oversteken. dan moet een paar honderd meter na links en dan door het gras omhoog. Hebben we dus niet gedaan, gewoon de chaussée overgestoken (pijltje wijst naar linksboven) en een paar km verkeerd gereden dus. En dan nog ergens op het einde in een wijk effe moeten zoeken. Voor de rest goed te doen.
We hebben dan ook nog geluk gehad met weer; alles lag droog op een paar plaskes na.
Voor herhaling vatbaar: volgende keer blauw, groen en geel combineren.
- Teze
- Mountainbiker
vorige week heb ik toch ook een leuk stukske kassei opgereden in Namen. Anders dan die van Braine. Bij die van Braine is er tussen 2 kasseien zoveel plaats dat er nog gemakkelijke ene tussen kan. Ergens aan den achterkant van de citadel van Namen ligt een kasseistrook die toch redelijk bergop gaat, en der toch ook ni fantastisch bijligt. Ze hebben daar ooit asfalt overgekapt dat terug volledig weggesleten is; enkel op de koppekes zelfs ligt nog een hopeke asfalt. Dat in combinatie me spatie tussen de kasseien en bergop maakt het toch ook de moeite waard.A d r i wrote:
na 7 Fontaines zit zowat de slechtste strook kassei die ik in m'n wielerloopbaan al zag (en ik heb Parijs Roubaix gereden hoor )
Amaai nog niet, nog een geluk dat het bergop ging, want als je die strook af moest rijden, kegelde je los het decor in, garantie !
-
madrista666
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
is een tof parcours hoor, geel en blauw lopen lange tijd samen; blauw is wel een kort parcours ( denk +/-10km ) geel +/-35 en groen +/-25km. Als je goede benen hebt zou ik alles doen anders geel en groen je zal je zekers niet vervelen hoor.