Voeding: Creatine supplement

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

de us-patent zijn meestal wel iets beter, had overtijd eentje van dymatize, ne whey protein : 24gr vd 28gr was gehydriliseerd whey proteine isolaat...en zo veel heb ik ze nog nooit gevonden, wel nadelen :

slechte smaak (al trek ik me da ni aan, alst maar werkt)
na het shaken komt er schuim op , en moet je het laten bezinken (ook niet je dat)
de pijs , ik heb de indruk dat overzeese producten -nagol wiedes- een pak duurder zijn...

ik ga altijd voor producten van performance en maximize, die worden gekeurd naar belgische normen.

er is laatst een test uitgevoerd in één of ander lab in duitsland en daar hebben ze verboden producten gevonden in veel supplementen, en het waren meestal anabole steroïden. moet wel zeggen er waren veel merken bij die ge hier niet zo gauw vind, maar ken wel mensen die ze innamen en ervan afgestapt zijn door de wetenschap achteraf...je zal het maar voor hebben.

de farmaceutische kwaliteit draait rond 94%(dacht ik, kan er beetje naast zijn)zuiverheid tegen over voedingswaliteit
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

de farmaceutische kwaliteit draait rond 94%(dacht ik, kan er beetje naast zijn)zuiverheid tegen over voedingswaliteit

klopt, al zijn er ook enkele 98-99%. hangt weer van de producent af. 100% ga je nergens vinden.
trekki
Mountainbiker

crea

Post by trekki »

creatine wordt door het lichaam zelf aangemaakt in een andere energievorm bij een anaerobe training=Elk actief proces in ons lichaam, spijsvertering, groei, beweging, maar ook de activiteit van ons zenuwstelsel heeft deze energie nodig. Deze energiebron is ATP : Adenosine-Tri-Phosphaat. Wanneer ATP omgezet wordt in ADP (Adenosine-Di-Phosphaat-deze kunnen wij dus zelf aanvullen met creatine
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

koeien, gracht, oud???
Post Reply