EK kluisbergen LIVE
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ja kheb hem ook zien rijden, maar kwist niet dat hij nu al 2 jaar gestopt was, dan is dat zeker geen slechte prestatie!C.O.F. wrote:Wat ik ook schiterend vond is de comback van Davy Coenen.Na 2 jaar gestopt te zijn en nu in zijn 3e wedstrijd een 33e plaats te behaalen op het ek (voor iemand met een voltijdse job).Mijn klak af zene.
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
En hij is lek gereden ook! Was wel net aan de materiaalpost, maar verloor er toch tijd meepieterjan wrote:ja kheb hem ook zien rijden, maar kwist niet dat hij nu al 2 jaar gestopt was, dan is dat zeker geen slechte prestatie!C.O.F. wrote:Wat ik ook schiterend vond is de comback van Davy Coenen.Na 2 jaar gestopt te zijn en nu in zijn 3e wedstrijd een 33e plaats te behaalen op het ek (voor iemand met een voltijdse job).Mijn klak af zene.
Plus dat het lekrijden nog een nare val tot gevolg had in de afdaling. Ken Davy zeer goed en heb nog voor hem gesleuteld, wat hij hier presteerde na eerder de bike aan de haak te hebben gehangen (idd 2 jaar geleden) is zonder meer puikfredjeraketje wrote:
En hij is lek gereden ook! Was wel net aan de materiaalpost, maar verloor er toch tijd mee
- A d r i
- Mountainbiker
De winnaar elite heren was met een vaste vork onderweg. Straffe gast.
http://mountainbike2.fotopic.net/p18223589.html
Hier had Nys toch ook een vaste vork kunnen nemen, als cyclocrosser ?
Had ook wel verwacht dat Nys hier met een vaste vork zou rijden, zoals op het BK maar waarom hij nu voor een SID gekozen had?????? k'zou het begod nie wetenA d r i wrote:De winnaar elite heren was met een vaste vork onderweg. Straffe gast.
- LuckyIron
- Mountainbiker
Heb Péraud nog gezien toen hij zijn fietske aan 't klaarmaken was. Het viel me toen al op dat hij met vaste vork ging rijden. Vond het toch wat vreemd, maar blijkbaar toch de goeie keuze.A d r i wrote:De winnaar elite heren was met een vaste vork onderweg. Straffe gast.
hier zie je hem nog is.
-
joeke
- Mountainbiker
Hallo,
Een dikke proficiat aan de organisatoren van 't EK. Die organisatie was ook goed in orde. Als we willen, kunnen we er allen een succes van maken. En ja, wij van 't BK hebben serieus met de schrik gezeten.
Maar aan de reacties erna zijn we tevreden dat we het gedaan hebben.
En 'k hoop dat met de komst van Sven Nys, iedereen, dus sporters, organisatoren, den bond, ..., eens goed nadenkt en het hoofd in de goede richting zet om onze sport de aandacht te schenken die ze verdiend.
Groetjes,
Joeke
Een dikke proficiat aan de organisatoren van 't EK. Die organisatie was ook goed in orde. Als we willen, kunnen we er allen een succes van maken. En ja, wij van 't BK hebben serieus met de schrik gezeten.
Maar aan de reacties erna zijn we tevreden dat we het gedaan hebben.
En 'k hoop dat met de komst van Sven Nys, iedereen, dus sporters, organisatoren, den bond, ..., eens goed nadenkt en het hoofd in de goede richting zet om onze sport de aandacht te schenken die ze verdiend.
Groetjes,
Joeke
-
Bö Hanssön
- Mountainbiker
van vaste vork tot full suspension...
Post by Bö Hanssön »
Bizar: aan de ene kant rijdt de winnaar met een "conventionele" niet-geveerde fiets. En dan zijn er die met een volgeveerde fiets rijden http://wim-hermans.fotopic.net/p18213870.html lijkt mij een Belg te zijn op een cannondale scalpel, maar Paulissen rijdt toch niet meer voor Cannondale, dacht ik).
Ik vraag mj trouwens ook altijd af of die wedstrijdrijders een stuur hebben dat veel smaller is dan de sturen waar de meeste amateur-MTB'ers mee rijden.
Ik vraag mj trouwens ook altijd af of die wedstrijdrijders een stuur hebben dat veel smaller is dan de sturen waar de meeste amateur-MTB'ers mee rijden.