Hallo,
Parcour haalbaar met swalbe super moto banden????
Mvg Jürgen
20.10.2018 - Ronse - Biking@Ronse MTB Tour 2018
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
JDEBISSCHOP
- Mountainbiker
Re: 20.10.2018 - Ronse - Biking@Ronse MTB Tour 2018
Post by JDEBISSCHOP »
Er zitten 2 privé stukken in. Bij de eerste op Hogerlucht kan je aanbellen en vragen om door zijn hof te mogen rijden. Het 2° is de provinciale school domein Heynsdaele, daar ligt het wat moeilijker. Je kan er wel gemakkelijk omheen rijden.
-
JDEBISSCHOP
- Mountainbiker
Post by JDEBISSCHOP »
Parcours ligt er uiteraard kurkdroog bij, dus ik vermoed dat alle banden nu oké zijn.
-
JDEBISSCHOP
- Mountainbiker
Post by JDEBISSCHOP »
Zal het eens voorstellen aan de voorzitter.
-
JDEBISSCHOP
- Mountainbiker
Post by JDEBISSCHOP »
Ik kan precies geen gpx-track downloaden op dit forum. Ik kan de track wel doorsturen per mail als je wil, ofwel morgenvroeg aan de start downloaden naar de gps.
- Jemp
- Mountainbiker
Graag per mail. Ik kom met de bike naar Ronse en pik in rond Heinsdale. Ik stuur je m'n adres via PM.JDEBISSCHOP wrote:Ik kan precies geen gpx-track downloaden op dit forum. Ik kan de track wel doorsturen per mail als je wil, ofwel morgenvroeg aan de start downloaden naar de gps.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Was dit jaar niet anders hoor, zou zelfs zeggen dat hij nog 'topperder' was. Je hebt wat gemist Bart !MTBartL wrote:Vorig jaar gereden met een vriend.
Was een toptocht!
Helaas kan ik dit jaar niet, anders zeker weer van de partij!
Eerst en vooral was er de ondergrond die er perfect bij lag (tenzij je van moze houdt), en die het iets beter deed bollen, hoewel 't blijft lastig zulle, altijd op en af, bijna 1200 hm !
Alles was zeer goed , laten we misschien enkele zaken aanhalen die super waren : verschillende privépassages, seingevers op oversteekplaatsen, een Kwaremontje op enkele km van de finisch in een zonovergoten tuin en een nooit geziene bikewash (mijne fiets staat hier al te blinken) met alles erop en eraan. En dit alles voor 5 euro (hallo Golazo ....). Chapeau voor de organisatie
Voor zo'n tochten koop je een mountainbike.
Tot volgend jaar (al heb ik mij tijdens de tocht wel afgevraagd hoelang ik zo'n tochten op mijn leeftijd nog aankan ...).
Last edited by meester biek on Sun 21 Oct 2018 09:26, edited 1 time in total.