01&02.09.2018 - Dudzele (Brugge) - Paljas Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witte79
Mountainbiker

Re: 01&02.09.2018 - Dudzele (Brugge) - Paljas Classic

Post by Witte79 »

waarnaartoe wrote:Ik hoor de organisatoren zuchten tot hier☺...
Laat ons vooral blij zijn dat we een zo een mooie tourtocht aangeboden krijgen ;)
+1
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Al info over de TT van 01/09/2019 aub ?
Luhmann
Mountainbiker

Post by Luhmann »

Gaat zeker door op zaterdag 31/8 & zondag 1/9. Starten aan sportzaal de Polder te Dudzele.
Verwacht dat het parcours gelijkaardig zal zijn maar ik wachte op de flyer om een topic aan te maken.
Dus zeker de leuke stukken rond de haven: richting Lissewege met inbegrip van het technische stuk met de wallride voor de A11, wel niet zeker. Verder naar Lissewege mogelijk nieuw stukjes langs kanaal maar vermoed dat die drop er wel niet in zal zitten. Stuk tot aan de ponte en op de flow naar heist. Langere afstanden gaan voorbij Damme tot in Sijsele naar Ryckevelde. Enkele verrassende stukken die best wel technisch zijn aangevuld met polder banen, dreven en een après met Paljas bier.
Dirk-de-moozeduvel
Mountainbiker

Post by Dirk-de-moozeduvel »

zondag 27/8/2023 de rit 49km gereden in Dudzele en dat is ons goed bevallen. Nog nooit zoveel en zolang in technische bosjes gereden, op het einde van de rit, langs het zeekanaal. Misschien zelfs iets van het goede te veel; suggestie: doe niet al die stroken na elkaar, maar trek ze in 2 delen uit elkaar (begin rit en einde rit bvb). De extra lus rond de bevoorrading (=?om van 37km te 49km te maken) vond ik minder geslaagd: te artificieel heen/terug naar Heist langs kanaal (asfalt) en langs spoorweg (eentonig). Er zijn wel mooiere lusjes te bedenken in die streek: rond Damme bijvoorbeeld. Maar alleszins bedankt voor de vriendelijke organisatie, het boterhammeke was ook sympathiek.
jasperdavid
Mountainbiker

Post by jasperdavid »

Iemand toevallig de gpx beschikbaar van vorig weekend? Of gereden op strava zodat ik die kan stelen :-) wou gaan vorige week maar kon niet door blessure...
Was de week ervoor geweest en stukje naast de vaart (de pinte denk ik)was wel nog niet gesnoeid, zat dit in toertocht?
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

jasperdavid wrote: Tue 29 Aug 2023 12:56 Iemand toevallig de gpx beschikbaar van vorig weekend? Of gereden op strava zodat ik die kan stelen :-) wou gaan vorige week maar kon niet door blessure...
Was de week ervoor geweest en stukje naast de vaart (de pinte denk ik)was wel nog niet gesnoeid, zat dit in toertocht?
Ik had hem gevraagd aan de organisatie maar niet gekregen. Terwijl dat net een meerwaarde is van een TT. Ben er dus ook naar op zoek om die kanten is een toertje te gaan rijden door de week.
jasperdavid
Mountainbiker

Post by jasperdavid »

er staat ook een uitgepijlde toer op , maar beste stukken zijn langs de vaart en een deel ervan is niet inbegrepen in de bloso rit...
Daarom zou het idd handig zijn om een gpx te fixen van iemand die hem vorige week gereden heeft :p
jasperdavid
Mountainbiker

Post by jasperdavid »

deze week nog in de avond in dudzele gereden, bijna alles is mooi gesnoeid en de singletracks naast de vaart liggen er leuk bij (enkel 1 klein stukje nog door de brandnetels moeten rijden)
leuke technische stukjes met obstakels, boomstammetjes, houten bruggetjes etc
wel een speciale soort muggen daar, ik heb bulten de grootte van een pingpongbal
grt
Post Reply