21.01.2018 - Puurs - MTB TT PuurCycling

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DDT-STAS
Mountainbiker

Re: 21.01.2018 - Puurs - MTB TT PuurCycling

Post by DDT-STAS »

dirty wrote:
Een tip : Het weer daar kunnen jullie niets aan doen maar het parcours aanpassen wel , met keuze mogelijkheid offroad of weg ,
dit kan met weinig extra werk (alleen op de slechtste stroken ) :wink:
#-o #-o

eu...ook wij begrijpen dirty & de MudDevils niet...
Absoluut niet nodig om een parcour aan te passen. Iedereen weet als het een paar dagen voordien geregend heeft dat er modder zal zijn en hier en daar een baggerstrook...
Zoals hierboven aangegeven, super training en ook de techniek vaart er wel bij :-D
cannondude
Mountainbiker

Post by cannondude »

DDT-STAS wrote:
dirty wrote:
Een tip : Het weer daar kunnen jullie niets aan doen maar het parcours aanpassen wel , met keuze mogelijkheid offroad of weg ,
dit kan met weinig extra werk (alleen op de slechtste stroken ) :wink:
#-o #-o

eu...ook wij begrijpen dirty & de MudDevils niet...
Absoluut niet nodig om een parcour aan te passen. Iedereen weet als het een paar dagen voordien geregend heeft dat er modder zal zijn en hier en daar een baggerstrook...
Zoals hierboven aangegeven, super training en ook de techniek vaart er wel bij :-D
Idd, er was echt geen enkele strook bij die niet doenbaar was, ik heb al andere dingen meegemaakt. Jammer dat er maar een stuk of 500 bikers van deze tocht hebben genoten, deze tocht verdient minstens het dubbele. Als elke organisatie op deze manier zijn tocht zou uitwerken, het zou een waar plezier zijn. ik zou zeggen er werd meer uit de streek gehaald dan deze te bieden heeft. T was fun van in het begin tot op het eind.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Even verduidelijken ,het is niet omdat we muddevils noemen dat we graag in de modder rijden , maar die naam is ooit uitgevonden door onze vroegere voorzitter na een zware modder rit te Meise 22 jaar geleden.

Wij hebben in het verleden nochtans veel kritiek gehad van deelnemers , waardoor we de vlietdijk en andere stukken geschrapt hebben uit ons parcours , nu lees ik dat er blijkbaar terug interesse is om door modder en slijk te rijden ???
begrijpen wie kan !

Ik denk wel dat vele bikers niet van modder houden , dit zie je ook aan de deelnemers aantallen van de laatste weken zelfs binnen onze club .
Wij zijn gisteren met 4 clubleden geeindigd op de 49km de rest heeft onderweg of had er vooraf reeds de brui aan gegeven .

En ik zeg ook niet dat ze hun parcours moeten wijzigen maar bv. alternatieven kunnen voorzien (bv technisch - Easy) , denk hierbij ook aan kids ,of bikers die er door zitten.

Ik heb trouwens het hele traject gedaan :evil:

En ...zoals eerder gezegd puurcycling was een top organisatie ! =D> =D> =D>
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

cannondude wrote:
Idd, er was echt geen enkele strook bij die niet doenbaar was, ik heb al andere dingen meegemaakt. Jammer dat er maar een stuk of 500 bikers van deze tocht hebben genoten, deze tocht verdient minstens het dubbele. Als elke organisatie op deze manier zijn tocht zou uitwerken, het zou een waar plezier zijn. ik zou zeggen er werd meer uit de streek gehaald dan deze te bieden heeft. T was fun van in het begin tot op het eind.

Heeft misschien te maken met de andere tochten in de buurt (Greenbikers & Muddevils). ondanks dat er wel wat verschil in de tochten zit blijft het allemaal in Klein Brabant. Moest ik er niet wonen zou ik geen 3 keer naar hier komen op een goei 2 maanden tijd.

dirty wrote:Even verduidelijken ,het is niet omdat we muddevils noemen dat we graag in de modder rijden , maar die naam is ooit uitgevonden door onze vroegere voorzitter na een zware modder rit te Meise 22 jaar geleden.

Wij hebben in het verleden nochtans veel kritiek gehad van deelnemers , waardoor we de vlietdijk en andere stukken geschrapt hebben uit ons parcours , nu lees ik dat er blijkbaar terug interesse is om door modder en slijk te rijden ???
begrijpen wie kan !

Ik denk wel dat vele bikers niet van modder houden , dit zie je ook aan de deelnemers aantallen van de laatste weken zelfs binnen onze club .
Wij zijn gisteren met 4 clubleden geeindigd op de 49km de rest heeft onderweg of had er vooraf reeds de brui aan gegeven .

En ik zeg ook niet dat ze hun parcours moeten wijzigen maar bv. alternatieven kunnen voorzien (bv technisch - Easy) , denk hierbij ook aan kids ,of bikers die er door zitten.

Ik heb trouwens het hele traject gedaan :evil:

En ...zoals eerder gezegd puurcycling was een top organisatie ! =D> =D> =D>

denk dat er voldoende mogelijkheden waren om van 63 over te schakelen op de 47 km moest je erdoor zitten. ben ook van mening dat je de winterse/herfstse omstandigheden er moet bijnemen als mountainbiker, we zijn tenslotte geen voetballers. (ik zie het als een extra training)
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

wisten jullie trouwens dat jullie ook door een stuk privé rijden in de Nonnenbos?
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ikzelf weet wel dat het achterste stuk van het nonnenbos privé is , ik ga dat zelf jaarlijks vragen aan de eigenaars , waarvoor dank !

ondertussen is er een goede verstandhouding en samenwerking tussen de verschillende clubs (greenbikers,puurcycling,muddevils)
waardoor we onderling sommige contacten van prive eigenaars reeds delen .
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

Greenbikers en Muddevils komen dat inderdaad altijd vragen. (stukje bos is van ons vader :wink: )

Maar zag nu geen bordje privé staan en aan andere bossen wel, vandaar de vraag.

heb er al over zitten nadenken om er een soort van vast mtb-stuk in te leggen (kombochtjes, klein jumpke,....)
Dimitri1964
Mountainbiker

Post by Dimitri1964 »

Stukje privé in het Nonnenbos is zeker gevraagd aan de eigenaar voor zover ik weet van degene die verantwoordelijk waren om dit te regelen.
Inderdaad misschien beter om de volgende keer hier een bordje te zetten privé!
We hebben nog enkele prive stukken gereden en ook hier hadden we geen bord voorzien, iets om mee te nemen naar volgend jaar.
We zullen zeker alle opmerkingen meenemen naar volgend jaar en proberen rekening te houden met ieders wensen, maar niet eenvoudig natuurlijk! :wink:
Post Reply