03.12.2017 - Beerst-Diksmuide - Westhoekmountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Muntanya
Mountainbiker

Re: 03.12.2017 - Beerst-Diksmuide - Westhoekmountainbiketoch

Post by Muntanya »

filiep72 wrote: Daar langs de prikkeldraad, langs een beekje. Die brug in banquirai heb ik wel te voet getrotseerd.
Ja, ik vroeg mij af waar dat precies was, ik heb mijn rit wel gelogd maar ik weet niet precies waar dat was. Ik vermoed tussen de Werkenstraat en Gentweg, maar zelfs op Geopunt met grootschalige orthofoto's durf ik niet beweren dat het een beek is dat ik daar zie.
plummecrosser
Mountainbiker

Re: 03.12.2017 - Beerst-Diksmuide - Westhoekmountainbiketoch

Post by plummecrosser »

Muntanya wrote:
filiep72 wrote: Daar langs de prikkeldraad, langs een beekje. Die brug in banquirai heb ik wel te voet getrotseerd.
Ja, ik vroeg mij af waar dat precies was, ik heb mijn rit wel gelogd maar ik weet niet precies waar dat was. Ik vermoed tussen de Werkenstraat en Gentweg, maar zelfs op Geopunt met grootschalige orthofoto's durf ik niet beweren dat het een beek is dat ik daar zie.

Verbinding van de Donkerstraat die doodloopt naar de Gentweg, al enkele zwaar gevallen opdat brugje en al enkele zien van rijden
Post Reply