29+ op 750gr.spiermassa wrote:ja banden..........dit jaar wordt een moeilijke keuze oftewel fatbike 4.6 op 600gr of tewel 29+ 3.00 op 1,2 bar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 31.12.2016 - De Haan - Sylvester VTT
T'zal 27.5+ op 0.8bar wordenkenny wrote:29+ op 750gr.spiermassa wrote:ja banden..........dit jaar wordt een moeilijke keuze oftewel fatbike 4.6 op 600gr of tewel 29+ 3.00 op 1,2 bar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb hier al met schwalbe big apples gereden. Was zeker te doen. Al ga je natuurlijk hier en daar wat schuiven. Maar das goed voor de techniek :) zou het wel enkel aanraden aan stuurvaste bikers.
Nu ontzie ik het verwisselen en ga ik gewoon met allrounds afkomen. Enkel de strandpassages zijn dan wat harder stampen.
Zowiezo top organisatie. Tot zaterdag!
Nu ontzie ik het verwisselen en ga ik gewoon met allrounds afkomen. Enkel de strandpassages zijn dan wat harder stampen.
Zowiezo top organisatie. Tot zaterdag!
Miljaar, al da gewauwel van die bandenkeuzes
Is geen wedstrijd en zonder die strandbanden/weinig profielbanden geraakt men er ook hoor
duurt mss dan iets langer alhoewel het ene het andere weer compenseert.
Vermeld liever dat dit een pracht van een TT is
die zeker gereden moet worden 
Vermeld liever dat dit een pracht van een TT is
- Foxy
- Mountainbiker
Ik (en vele anderen) rijd(en) bijna dagelijks langs deze paden en wegen die de sylvester TT aandoet en dit altijd op strandbanden.
Zal dus geen enkel probleem zijn!
Zal dus geen enkel probleem zijn!
Ja, maar met welke banden ? lol !!profi wrote:Men singlespeed staat met ongeduld te wachten om Le Coq aan te vallen
Best rubberbandenChrist D. wrote:Ja, maar met welke banden ? lol !!profi wrote:Men singlespeed staat met ongeduld te wachten om Le Coq aan te vallen
kovan wrote:Best rubberbandenChrist D. wrote:Ja, maar met welke banden ? lol !!profi wrote:Men singlespeed staat met ongeduld te wachten om Le Coq aan te vallen