bikers gezocht streek beveren-waas.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Van een dag verlof geprofiteerd en al een tt meegepikt tijdens de week !Mooi tochtje de 49,op sommige punten was het efkes gokken (de kilometersplitsing is nog niet aangebracht!) maar al bij al een mooi Waas ritje.Wel serieus wat modderstroken,maar das ook plezant op z'n tijd zeker...Veel plezier zondag mannen,ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn (personeelsfeest! :drunk: ),misschien tot een volgende rit...
kristofmx
Mountainbiker
Location: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

biker uit vrasene

Post by kristofmx »

hallo waaslanders en beverenaars,

ik ben van vrasene en rijdt elke week een TT in buurt, als er gene is rijden we onze eigen rit in de klinge of waasmunster.

verder ben ik ook bezig met het oprichten van een clubje als er iemand interesse heeft klop je maar eens aan op mijn PB of email kristofmx@hotmail.com

groeten MX
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Re: biker uit vrasene

Post by »

kristofmx wrote:hallo waaslanders en beverenaars,

ik ben van vrasene en rijdt elke week een TT in buurt, als er gene is rijden we onze eigen rit in de klinge of waasmunster.

verder ben ik ook bezig met het oprichten van een clubje als er iemand interesse heeft klop je maar eens aan op mijn PB of email kristofmx@hotmail.com

groeten MX
Hou ons maar op de hoogte hé :wink:

P.S. : Uw link in uw onderschrift mist een 's'-ke :lol:
Post Reply