Toen ik startte was het nog rustig, en zelfs nog niet volledig donker maar ik was toch ook van het idee dat er wat meer pijlen mochten geplaatst zijn. Nu, we zijn nergens verkeerd gereden en we hebben ons super geamuseerd maar een extra pijltje hier en daar had geen kwaad gedaan. Dus zeker voor herhaling vatbaar.spiermassa wrote:lichtje meer meenemen zekers..............pijlkes waren toch goed zichtbaar met da beetje fluo op en er was zodanig veel volk daj gewoon moest derest volgenHaibikepower wrote:Mij super goed geamuseerd....leuke tracks.
Wat de "halloween" randanimatie betreft onderweg, had ik eigenlijk wel iets meer van verwacht.
Soms hier en daar niet ALTIJD even duidelijk afgepijld.
Kort samengevat, volgende editie kom ik terug.
HBP![]()
![]()
![]()
28.10.2016 - Oostduinkerke - 3de Halloween MTB TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 28.10.2016 - Oostduinkerke - 3de Halloween MTB TT
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
spiermassa wrote:lichtje meer meenemen zekers..............pijlkes waren toch goed zichtbaar met da beetje fluo op en er was zodanig veel volk daj gewoon moest derest volgenHaibikepower wrote:Mij super goed geamuseerd....leuke tracks.
Wat de "halloween" randanimatie betreft onderweg, had ik eigenlijk wel iets meer van verwacht.
Soms hier en daar niet ALTIJD even duidelijk afgepijld.
Kort samengevat, volgende editie kom ik terug.
HBP![]()
![]()
![]()
Precies toch andere TT gereden als je het mij vraagt....de strandstrook liep als een trein...leek wel een asfaltstrook. Wat het licht betreft,daar zal het ook wel niet aan gelegen hebben, sommige vroegen om te minderen.Met 3000 lumen aan boord was het méér als voldoende, zelfs gans de TT maar 2/5 van capaciteit moeten aanspreken voor alle duistere singletrack's.
Natuurlijk als een bende paar keer effe de mist in gaat en daar dan toevallig effe bij hebt aangepikt dan ga je ook effe de mist natuurlijk...
Maar geen nood...kom volgend jaar terug
HBP
-
verry slowwww
- Mountainbiker
- Location: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm
Post by verry slowwww »
mijne eerste nachtrit , was boenk erop . inderdaad lichtje meer op mijn fiets (leerschool e') ,kon geen kwaad . op en neer in donker zonder licht was alleen maar spannend soms
. ik kom terug geen klachten , en met lichtje meer dan ook !!. merci voor de compagnie en de tips van enkelen daar
ook wa nieuwe mensen leren kennen ook
ook wa nieuwe mensen leren kennen ook
Zeer toffe rit en enorm goede organisatie. Wat we allemaal niet gekregen hebben voor 4 Euro vind ik ferm!
Warm weer tussen de 13 en 15 graden, niet echt veel wind en droog parcours... zalig biken!
Enige wat ik soms minder vond tijdens de rit waren de knipperende achterlichten van sommige bikers, tijdens een nachttoertocht op een singletrack zag ik soms geen steek door de knipperende leds in de ogen. Als deze op de 'altijd-aan stand' staan en schuin naar beneden gericht zijn is dit niet storend.
Warm weer tussen de 13 en 15 graden, niet echt veel wind en droog parcours... zalig biken!
Enige wat ik soms minder vond tijdens de rit waren de knipperende achterlichten van sommige bikers, tijdens een nachttoertocht op een singletrack zag ik soms geen steek door de knipperende leds in de ogen. Als deze op de 'altijd-aan stand' staan en schuin naar beneden gericht zijn is dit niet storend.
was leuke rit met super sfeer. het strand vond ik ook snel maar wel soms tricky met wat valse sporen in. de oprit los zand naar strand was een ramp ze vielen rechts en links en dan werd het ook plots lopen na een ontwijking teveel
tot volgende jaar!
-
StevenD92
- Mountainbiker
wat mij vooral opviel was de enorme hoeveelheid aan lekke banden , zelf gelukkig gespaard gebleven ...
.
verder een heel geslaagde tocht ! zeker voor herhaling vatbaar
Voor de derde maal deze gereden, super organisatie!! Wie hier iets op te zeggen heeft blijft beter thuis! Doe zo verder proficiat voor alle medewerkers jullie steken hier veel werk in!
StevenD92 wrote:wat mij vooral opviel was de enorme hoeveelheid aan lekke banden , zelf gelukkig gespaard gebleven ....
van die struiken met naalden aan en op strand de schelpen
-
StevenD92
- Mountainbiker
reed jij met een camo truitje? en lichtjes tussen de spaken?spiermassa wrote:dit was weer superbeleving.......tbegon kalmkes ,beetje door de mooie straatjes mo achter paar kilometers was het boenk derop ,singletrack uit ...duinen weer in .Strandpassage lag er lastig bij ,zelfs voor de fatbike..Maar op vele plaatsen toch int voordeel met dit zandspel.Wel weer iets trager dan de bende mo in goe companie van verryslowwwwwww(hopelijk geen w teveel).Ze hadden toch wel weer nieuwe stukken gemaakt,en zeer mooie.Dit is gewoon een superorganisatie........chapeau aan die mannen jullie verdienen zoveel volk (dit is wel minder goe voor ons ,te druk maar laat aangezet en tviel mee).Meskien heb ik beetje overdreven kwa licht mo der zijn andere die met pislichtje reden en ze zullen het verzekers wel beklaagd hebben op ne donkeren singletrack vol hindernissen.Zelfs een bende illegalen onder mijn dikke banden gehad(kzal mij hier nie kwaad maken tis voor een ander forum).Allee 40 km puur plezier ,2 bierkes en naar huis.Gastjes volgend jaar weer van da
- MrSwiss
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper 2008 Specialized Fatboy 2014
Nee nee het was ik met de vier leds tss de spaken
Spiermassa had er maar eentje maar wel 3 of 4 lampen op zijn stuur
Was terug prachtige rit
met hier en daar een nieuwe leuke strook. Nu het was een beetje druk maar in de 'tweede ronde' had ik raar maar waar last van niemand
tenzij een paar overstekende duinkonijnen die blij waren dat die '1000 man' voorbij waren
Nu voor mij 67km fun