22.10.2016 - Leopoldsburg - MTB Toertocht Fietspromo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fret Raket
- Mountainbiker
Re: 22.10.2016 - Leopoldsburg - MTB Toertocht Fietspromo
Post by Fret Raket »
Ik kom morgen weer langs, heb me in Leopoldsburg al elk jaar goed geamuseerd 
Zeer leuke tocht! Nergens verkeerd gereden, maar dat kon ook niet met zo een duidelijke bepijling.
Achterkant Terril was voor mij de eerst keer, toch technischer als ik dacht.
Tot volgend jaar!
Achterkant Terril was voor mij de eerst keer, toch technischer als ik dacht.
Tot volgend jaar!
-
Mountainbiker1
- Mountainbiker
Post by Mountainbiker1 »
Eerste keer dat ik deze tocht deed, maar ZEKER NIET de laatste! Ik heb me geweldig geamuseerd. Singletracks, draaien en keren, terril,... PRACHTIGE toer in een prachtige omgeving. Een pluim voor de organisatie
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Was hier ook aanwezig voor de 50km.
Van begin tot einde 1 lange singletrack
De terril in Beringen was bekend terrein voor mij,maar of het nu een "meerwaarde" voor deze rit is,
dat betwijfel ik,want velen lieten deze rechts liggen en reden er gewoon voorbij,terwijl het zéér goed te doen was,want het was maar de groene lus die gereden moest worden.
Het was niet zozeer de steilte die het moeilijk maakte,maar het vettig gesteente.
Ik had de indruk dat de rit niet zo ver het militair domein in ging als andere jaren,want dat speeltuigje van paletten was er niet meer bij....
Er stonden toch weer 90km op de teller bij thuiskomst

Van begin tot einde 1 lange singletrack
De terril in Beringen was bekend terrein voor mij,maar of het nu een "meerwaarde" voor deze rit is,
Het was niet zozeer de steilte die het moeilijk maakte,maar het vettig gesteente.
Ik had de indruk dat de rit niet zo ver het militair domein in ging als andere jaren,want dat speeltuigje van paletten was er niet meer bij....
Er stonden toch weer 90km op de teller bij thuiskomst
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Geweldige tocht alweer, top georganiseerd en niks op aan te merken. Super geamuseerd op de vele singletracks en natuurlijk den terril bedwongen. Volgend jaar opnieuw bij leven en welzijn.
- Edlisjas
- Mountainbiker
Ook terug van de 50 km. Ik vind de terril dan weer wel een absolute meerwaarde. Snelle vlakke tocht (22,3 gemiddeld, dus vlak...
)
Eén opmerking, en daar kan de organisatie niets aan doen, maar een georganiseerde wandeltocht en mountainbiketocht over hetzelfde parcours is om problemen vragen. Snap niet dat men dit toelaat.
Bedankt aan de organisatie en zeker tot volgend jaar.
Eén opmerking, en daar kan de organisatie niets aan doen, maar een georganiseerde wandeltocht en mountainbiketocht over hetzelfde parcours is om problemen vragen. Snap niet dat men dit toelaat.
Bedankt aan de organisatie en zeker tot volgend jaar.
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
mooie rit in de streek met 3 keer over de terril waren de beentjes terug moe.
Samen met 2 tieners hebben we er een leuke namiddag opzitten
Samen met 2 tieners hebben we er een leuke namiddag opzitten
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Dat wisten ze blijkbaar pas van gisteren,te laat dus....Edlisjas wrote: Eén opmerking, en daar kan de organisatie niets aan doen, maar een georganiseerde wandeltocht en mountainbiketocht over hetzelfde parcours is om problemen vragen. Snap niet dat men dit toelaat.