30.10.2016 - Sint-Amands - 17e Het middelpunt van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den toerist
Mountainbiker

Re: 30.10.2016 - Sint-Amands - 17e Het middelpunt van Vlaand

Post by den toerist »

Bedank alvast iedereen die op de een of andere manier meewerkt aan jullie jaarlijkse pracht organisatie.
Krierimartin
Mountainbiker

Post by Krierimartin »

De vele positieve commentaren zijn ons niet ontgaan

Voor de eerste maal krierecrossers uit Otegem aanwezig :-({|=
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Allen welkom ,en zoals gezegd weinig hoogtemeters (40 a 50 )maar wees blij de 53km maakt dat wel goed in de benen en dan kunt ge achteraf genieten van een choufke ,koninck , duvel ,etc... of lekkere frisdranken aan gunstige prijzen in onze gezellige bodega !
En onze heerlijke verse hamburgers .

Fietsen kun je binnen in de sporthal plaatsen zolang er plaats is ,dus indoor bikeparking .
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Laatste voorbereidingen worden vanaf vandaag opgestart meer info volgt de komende dagen
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Ik heb wat praktische vragen...

1. Hoe is de parking gelegen? Dichtbij de douches of veraf ?
2. Indoor parking is die bewaakt ? En gratis ?
3. Bike wash met tuinslang :-D of hoge druk :(

Het is zo dat ik pas daar kan zijn tegen 10u30 à 11u. Dus tegen het einde aan...
Het wis dat of niks dus mijn keuze was snel gemaakt.

Ik vermoed dat de bevoorradingen lang genoeg open zullen zijn en er genoeg zal zijn voor iedereen.
Maar ik haat het als ik ver moet parkeren en dan te voet nadien richting douche moet stappen met die sportzak. En dan na een paar choufkes terug :wink:
Dus vandaar de vraag naar de parking. Ik hoopte dat als ik tegen dat uur aankom er al enkele weg zijn die dicht stonden...
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Er ligt 1 kleine parking voor de sporthal en 2 grote parkings opzij en achter de sporthal op 100m afstand 20 a 30 seconden .

De indoor parking is niet bewaakt maar uiteraard gratis ! vanop je stoel kun je je eigen fiets in de gaten houden of neem een klein slotje mee ,deze zijn gemakkelijk om in je zak te steken en wegen niks .
Is veel veiliger dan bewaakte fietsenparking waarop organisatoren een zeer grote verantwoordelijkheid op zich nemen indien er een fiets moest weg zijn !
Bikewash is met 10 tuinslangen en 8 hogedruk spuiten aan jullie de keuze .

Als je met de wagen komt volg dan de gele fluo VWB pijlen naar de sporthal ,is aangegeven vanaf N17 rond punt Sint-Amands .

Onze afpeiling van de mtb tocht zal zoals steeds gebeuren met zwart -gele pijlen .
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

dirty wrote:Er ligt 1 kleine parking voor de sporthal en 2 grote parkings opzij en achter de sporthal op 100m afstand 20 a 30 seconden .

De indoor parking is niet bewaakt maar uiteraard gratis ! vanop je stoel kun je je eigen fiets in de gaten houden of neem een klein slotje mee ,deze zijn gemakkelijk om in je zak te steken en wegen niks .
Is veel veiliger dan bewaakte fietsenparking waarop organisatoren een zeer grote verantwoordelijkheid op zich nemen indien er een fiets moest weg zijn ! KLOPT NIET ! ZET EEN BORDJE "ORGANISATIE IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DIEFSTALLEN " EN MAAK DAN EEN BEWAAKTE PARKING. ZO HEB JE 2 VLIEGEN IN 1 KLAP. NIET BEWAAKT IS ZWAK PUNT IN ORGANISATIE EN STIMULATIE TOT DIEFSTAL. BEWAAKT MAKEN IS SIMPEL. HERAS HEKKEN + DIKKE COLSON OF HERAS KLEM ERROND PLAATSEN EN 1 IN EN 1 OUT MET TELKENS 2 MENSEN BIJ.
Bikewash is met 10 tuinslangen =D> en 8 hogedruk spuiten ](*,) aan jullie de keuze .

Als je met de wagen komt volg dan de gele fluo VWB pijlen naar de sporthal ,is aangegeven vanaf N17 rond punt Sint-Amands .

Onze afpeiling van de mtb tocht zal zoals steeds gebeuren met zwart -gele pijlen .
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Zondag is het wederom MTB-hoogdag te St-Amands,deze tocht is stilletjesaan aan een klassieker aan het worden.
Voor mij is het zondag de 17è deelname op 17 edities,dit verdient een extra Chouffe,Dirty :drunk:
Muddevils,veel succes met jullie organisatie =D>

De Scheldetrappers,Baasrode.
Last edited by Scheldetrapper on Sat 29 Oct 2016 16:52, edited 1 time in total.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Scheldetrapper wrote:Zondag is het wederom MTB-hoogdag te St-Amands,deze tocht is stilletjesaan aan klassieker aan het worden.
Voor mij is het zondag de 17è deelname op 17 edities,dit verdient een extra Chouffe,Dirty :drunk:
Muddevils,veel succes met jullie organisatie =D>

De Scheldetrappers,Baasrode.

En heb je ooit al zo een droge editie geweten ? Want volgens mij gaan we zeker niet vuil zijn na de rit want het heeft al dagen niet meer geregend. =D>
Kzal dan ook mijn mooiste tenuuke aan doen want zondag is hoogdag :wink:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Vandaag reeds een aantal pijlen gehangen op de kleinste afstanden ,verder in verschillende bossen de paden kms gaan opkuisen met de rijf en tuinhark om deze beter zichtbaar te maken ,ook terwijl nog een extra nieuw mooi technisch stukje aan toegevoegd ,ik ben benieuwd naar de reacties achteraf .
wat betreft de indoorbikeparking het is zelfs mogelijk om de fiets vlak naast jullie te zetten zolang er plaats is wel te verstaan ,kies maar een plaatsje uit en ik denk dat we veruit de enigste organisatie zijn waar dit mogelijk is ,onze locatie is jullie thuis op deze dag!

Scheldetrapper als het niet meer gaat na al de choufkes doe ik je wel naar huis :drunk: , ik zou je eigenlijk een choufkes medaille moeten geven , en reeds bedankt voor al die jaren aanwezigheid op onze mtb tocht .

Parcours info : het is Super droog ,zelfs de beken staan droog daarom dat we er nog meer offroad aan toegevoegd hebben en het nieuwe technische singletrack stuk .
sommige offroad stukken op de 53 km zijn zoals eerder gezegd de eerste keer in 17 jaar opgenomen in onze tocht
Post Reply