Inderdaad :)moonrider wrote:Start is tussen 7 en 9u !BULL150 wrote:Kun je ook wat vroeger starten ? 9u lijkt mij vrij laat voor de 125km te doen (zowel ik als mijne maat moeten nog weg s' avonds)
21.05.2016 - Schorisse (Maarkedal) - 9de HerderMarathon
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Ben
- Mountainbiker
Re: 21.05.2016 - Schorisse (Maarkedal) - 9de HerderMarathon
Post by Herder Ben »
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Die herders boffen toch maar weer met zulk mooi weer opkomst.
Jammer dat ik die dag moet werken, zoals elke zaterdag, eens kijken of ik mezelf volgend jaar een dag vrijaf kan geven

Jammer dat ik die dag moet werken, zoals elke zaterdag, eens kijken of ik mezelf volgend jaar een dag vrijaf kan geven
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Vorig jaar ben ik er net niet in geslaagd om 'the full monty' te rijden. De optielus heb ik vorig jaar links laten liggen omdat het vet volledig van de soep was en de dag al zéér ver gevorderd was.
Eigenlijk zou ik dat jaar voor een herkansing moeten gaan, maar de planning zit niet mee.
Het zal dus de 60 of 80 worden en vroeg starten, aangezien ik voor 13u thuis moet zien te raken.
Hopelijk valt het weer wat mee.
Tot zaterdag!
Eigenlijk zou ik dat jaar voor een herkansing moeten gaan, maar de planning zit niet mee.
Het zal dus de 60 of 80 worden en vroeg starten, aangezien ik voor 13u thuis moet zien te raken.
Hopelijk valt het weer wat mee.
Tot zaterdag!
Zou zoontje zijn eerste tt worden ( 6 jaar jong ) 35 km gaat nie lukken dus als iemand een tip heeft om ergens een binnenweg te nemen info welkom.
Wil nie zomaar ergens af de fiets stappen na bepaald aantal kmeters maar zou echt het doel willen bereiken van met hem naar de finisch te rijden.
Wil nie zomaar ergens af de fiets stappen na bepaald aantal kmeters maar zou echt het doel willen bereiken van met hem naar de finisch te rijden.
Misschien een absurde vraag, maar veel netels langs de route? Kwestie eventueel beenstukken aan te doen. Dat pieken is niet erg, de uitslag ervan is minder leuk.
Parcours van de 35km eens bekeken en afsnijden zal moeilijk zijn als je de streek niet kent. Ik denk eerder dat je best rechtstreeks naar de 2de ravito (wolfskerke) kan rijden.e&e wrote:Zou zoontje zijn eerste tt worden ( 6 jaar jong ) 35 km gaat nie lukken dus als iemand een tip heeft om ergens een binnenweg te nemen info welkom.
Vrij simpel uitgelegd. Berg ten houtte (straat van de inschrijving) omhoogrijden. Kruispunt over en rijden tot volgend kruispunt. ongeveer 1,5km. Grote weg richting Brakel volgen tot boven. Ietsje afdalen en daar zal wel een seingever staan. Links offroad gaan op het parcours van de langere afstanden. Na 2km kom je aan de ravito. Dan volg je de 35km met eventueel optielus.
Misschien nog eens ter plaatse op de kaarten kijken.
Wel even meegeven dat het parcours wel vrij zwaar zal zijn voor een 6-jarige. Ook wel technisch denk ik. Maar dat beslis je natuurlijk zelf.
Eventueel enkel de optielus (enkele keren) doen
Ik zou met mijn zoontje van 6 toch een andere rit uitkiezen om te starten...kris wrote:Parcours van de 35km eens bekeken en afsnijden zal moeilijk zijn als je de streek niet kent. Ik denk eerder dat je best rechtstreeks naar de 2de ravito (wolfskerke) kan rijden.e&e wrote:Zou zoontje zijn eerste tt worden ( 6 jaar jong ) 35 km gaat nie lukken dus als iemand een tip heeft om ergens een binnenweg te nemen info welkom.
Vrij simpel uitgelegd. Berg ten houtte (straat van de inschrijving) omhoogrijden. Kruispunt over en rijden tot volgend kruispunt. ongeveer 1,5km. Grote weg richting Brakel volgen tot boven. Ietsje afdalen en daar zal wel een seingever staan. Links offroad gaan op het parcours van de langere afstanden. Na 2km kom je aan de ravito. Dan volg je de 35km met eventueel optielus.
Misschien nog eens ter plaatse op de kaarten kijken.
Wel even meegeven dat het parcours wel vrij zwaar zal zijn voor een 6-jarige. Ook wel technisch denk ik. Maar dat beslis je natuurlijk zelf.
Eventueel enkel de optielus (enkele keren) doen
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Beste, om 13:30 is er een kids tocht onder volledige begeleiding ...e&e wrote:Zou zoontje zijn eerste tt worden ( 6 jaar jong ) 35 km gaat nie lukken dus als iemand een tip heeft om ergens een binnenweg te nemen info welkom.
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Valt goed mee ... Veel last zal je er niet van hebben.i-Mac wrote:Misschien een absurde vraag, maar veel netels langs de route? Kwestie eventueel beenstukken aan te doen. Dat pieken is niet erg, de uitslag ervan is minder leuk.