24.01.2016 Wechelderzande veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Strijkijzer
Mountainbiker

Re: 24.01.2016 Wechelderzande veldtoertocht

Post by Strijkijzer »

Vanmorgen vertrokken met regen, maar het prachtige parcours maakte alles goed.
De ondergrond lag er goed bij.
Enorm goed uitgepijld, wat niet simpel zal geweest zijn met die zovele splitsingen.
Top ! Tot volgend jaar
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Het was onze 1e kennismaking met deze organisatie...
Ik mag zeggen dat dit een TOPPER was =D> =D>
Bravo voor de organisatie om zo'n mooie TT in mekaar te steken, we hebben er met volle teugen van genoten :-D
En zeggen dat we 'twijfelden' tussen Halle-Zoersel en deze..
Vanaf nu weten we wel wat te kiezen.
Zekers tot de volgende.
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

Mooie toertocht en goed uitgepijld, maar kunnen de afstanden op de splitsing bordjes volgend jaar misschien iets groter? Ik moest telkens bijna stoppen om het te kunnen lezen! :(
Als er maar 2 of 3 splitsingen zouden geweest zijn, dan zou het nog ni zo erg zijn, maar met een stuk of 10 splitsingen op de 45Km, begint dat toch wat te enerveren! :-?
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

Fantastisch tochtje, proficiat aan de organisatie!
_Knarf_
Mountainbiker

Post by _Knarf_ »

Merci aan de organisatie.
Pijlen hingen top. Goede bevoorrading.

Weinig hm, maar dat was vooraf ook eerlijk aangekondigd.
spetser
Mountainbiker

Post by spetser »

Vandaag op 8 uur vanuit Merksplas met het fietske vertrokken voor de tocht in Wechel. Mooie toertocht en zeer goed afgepijld, enkel op het laatste eventjes verkeerd gereden omdat ik mijn voorganger aan het volgen was. Voor mij was de tocht toch zwaar genoeg met veel zuigende grond maar dat kan je hier natuurlijk wel verwachten en met de regen van de vorige dagen er nog bij. De bordjes van de splitsing mochten inderdaad wel ietsje groter gemaakt worden en eventueel ook wa vroeger geplaatst worden. Bevoorrading was een beetje mager maar je komt natuurlijk niet om je buikje vol te eten he.
Er was ook veel volk waardoor het soms een beetje filerijden was. Maw een mooie tocht van een goede organisatie. Tot volgend jaar.
trage rappe
Mountainbiker

Post by trage rappe »

na zeven weken , (kleine operatie voet) terug aan de start voor de grootste afstand ,
was me verrassend goed bekomen , was wel een rustig tempo , maar had het voordeel dat ik van de mooie
natuur kon genieten :-)
organisatie was top =D> =D> =D>
spijtig dat je hier maar eens per jaar mag komen , rond het vliegveld is het ronduit schitterend om te biken :bounce:
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

Ook genoten van de tocht. Eén tip vr de organisatie: meer druk op de tuinslangen in de bikewash volgend jaar.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Toptochtje, goed gedaan!

Ik sluit me aan bij de opmerkingen over het formaat van de cijfers op de splitsingsborden, deze mogen inderdaad een stuk groter.
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Fantastische tocht! Met de vernieuwingen was het zelfs nog beter dan de voorbije jaren. Single tracks net na de lus van de extra 3 km waren top! Bevoorrading ook meer dan ok. Wel een enorm lange file aan de inschrijving voor leden, terwijl er aan de rij voor niet-leden geen kat stond.

1 tip voor volgend jaar: de adamsberg is een leuke toevoeging (ik kende hem al van de zoersel fingo classic), maar nu had niemand er wat aan. Deze periode van het jaar stapt 90% zonder te proberen beneden al af om te voet naar boven te gaan. Misschien volgend jaar aanduiden als "extra technische lus" zodat niet iedereen erover gaat? Een andere oplossing is dat men even uit de weg gaat voor zij die wel nr boven willen rijden, maar dat zat er vandaag niet in...

Bedankt voor de superfijne voormiddag! Dat het slecht weer was, was slechts bijzaak :-)

Tot volgend jaar
Post Reply