bikers omgeving genk, zonhoven, houthalen!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

als er een nachtrit wordt georganiseerd, wil ik zeker meehelpen,
dat lijkt me gewoon geweldig !
tourbiker
Mountainbiker

Post by tourbiker »

zijn er nog die morgen in leopoldsburg gaan rijden?
ben benieuwd nr het parcours , ev iemand die deze vorig jaar al heeft gereden?
speciaal verlof genomen, heb er zin in 8)
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

Tourbiker, laat maar eens weten hoe het in Leopoldsburg geweest is. Wil daar ook gaan rijden, maar de commentaren op het forum m.b.t. deze route zijn niet zo lovend.
tourbiker
Mountainbiker

Post by tourbiker »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=17255

Smokey wrote:Tourbiker, laat maar eens weten hoe het in Leopoldsburg geweest is. Wil daar ook gaan rijden, maar de commentaren op het forum m.b.t. deze route zijn niet zo lovend.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ik heb gezien dat de mannen van de gemeente Zonhoven druk paaltjes aan t'steken zijn op de Zonhoverheide. Heel waarschijnlijk (k'ben bijna zeker) voor de vaste mountainbike route.
Weet iemand meer hierover??
JanMetDePet
Mountainbiker

Post by JanMetDePet »

Liberoger wrote:Ik heb gezien dat de mannen van de gemeente Zonhoven druk paaltjes aan t'steken zijn op de Zonhoverheide. Heel waarschijnlijk (k'ben bijna zeker) voor de vaste mountainbike route.
Weet iemand meer hierover??
Verleden jaar heb ik een tocht gereden in Zonhoven en later wist men (=de mannen van de gemeente , ken ze persoonlijk want ben ook van Zonhoven) te vertellen dat dit de vaste route ging worden. Ik moet zeggen dat deze route zeer teleurstellend was. Ik ken Zonhoven als mijn broekzak...men reed daar onder andere over een lange strook asfalt terwijl er 10 meter verder een prachtparcours lag.
Alleszins, als ze klaar is ga ik ze toch eens terug uitproberen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Vandaag ook nog eens gaan biken op de teut en het militaire domein van zonhoven, en ik ben de paaltjes ook tegengekomen. Het parcour loopt een groot stuk over het militair domein, en over de mooiere wegskes die ik ook regelmatig in mijn tochten doe. Ik heb het parcour niet helemaal kunnen volgen omdat er nog geen pijlkes ophingen, maar als de rest van het parcour ook zo wordt, moet ik zeggen dat het wel een toffe omloop kan worden voor mensen die de streek nog niet kennen. Ik denk ook dat er een aansluiting voorzien gaat worden met de blosoroute van Genk, die daar vlakbij ligt.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Hallo,
Ik zoek ook een bikepartner en ben van Hasselt. Laat maar iets weten als er kandidaten zijn.
Groetjes Danny
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

gaan zatredag 17de met een paar fietsen in zonhoven. Vertrek aan de parking van camping holsteenbron om 10 uur. Iemand zin om mee te gaan laat maar iets weten.
Groetjes Danny
Post Reply