zon 18 jan 2015 de 15de editie van "de heuveltjes van erika"

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Re: zon 18 jan 2015 de 15de editie van "de heuveltjes van er

Post by den wakkere bakker gits »

slappetieze2 wrote:Jep , " COUNT ME IN " :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: veur den :bounce: :bounce: :bounce: " FULL HOUSE " Bakkerke :-k ,Spiermassa :drunk: , Filiep 72 #-o , Wanneer an den start :oops: :oops: :oops: :oops: ???????

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Tzal zukke twa zijn. 8u20a8u30
denk ik
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

den wakkere bakker gits wrote::-D :( :-D :( :-D :(
Dubbel gevoel maar zeer mooie affiche

jägermeister wrote:Image
T is de bedoeling dat ze altijd in ons midden blijft rijden. Een dubbel gevoel is niet nodig, geniet ervan zondag, lady Jägermeister ging dat zeker ook gedaan hebben en met een grote smile ;-), wees daar maar zeker van.
pmn1963
Mountainbiker

Post by pmn1963 »

pmn1963 wrote:HELP !!!! ben mijn GPS verloren tijdens Rit te St Andries op 11/01/2015

St Andries was een leuke rit buiten dat ik op het stuk met dat kleine zandplateau te Zuinkerke mijn Garmin GPS kwijt speelde waar iedereen te voet moest
Deze zit in een rode silicone bescherming en bijna niet te missen als hij op de grond ligt.

Ik weet perfect dat ik voor deze strook nog mijn GPS had en moet dus daar afgevallen zijn waar men te voet moest voor op het plateau

Ik ben te bereiken op pmn1963@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
De eerlijke =D> vinder wordt beloond, de oneerlijke geniet ervan [-X

Je suit Charlie qui a perdu son GPS :(

Pierre
hij is terecht, je suit content !!!!
pmn1963
Mountainbiker

Post by pmn1963 »

pmn1963 wrote:HELP !!!! ben mijn GPS verloren tijdens Rit te St Andries op 11/01/2015

St Andries was een leuke rit buiten dat ik op het stuk met dat kleine zandplateau te Zuinkerke mijn Garmin GPS kwijt speelde waar iedereen te voet moest
Deze zit in een rode silicone bescherming en bijna niet te missen als hij op de grond ligt.

Ik weet perfect dat ik voor deze strook nog mijn GPS had en moet dus daar afgevallen zijn waar men te voet moest voor op het plateau

Ik ben te bereiken op pmn1963@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
De eerlijke =D> vinder wordt beloond, de oneerlijke geniet ervan [-X

Je suit Charlie qui a perdu son GPS :(

Pierre
hij is terecht, je suit content !!!!
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

t24 ook present
zoals elk jaar :-D

http://www.t24mtb.be" onclick="window.open(this.href);return false;
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Na 2 dagen uitpijlen 90% reeds gedaan . We zorgen voor een steeds berijdbaar parcours maar dat er hier of daar eens zal moeten "gestoempt" worden zal wel normaal zijn zeker na afgelopen en komende dagen :-? :-? .
Slechter nieuws is dat onze discotheek en de volledige "milkyway" een no zone is geworden (nieuwe bazen nieuwe wetten zeker????) maar t'ging toch toch moeilijk worden om een deftig parcours uit te tekenen daar motocrossers het terrein deftig omgewoeld hadden. Pottebos wordt ook drastisch ingekort wegens een klein beetje #-o :cry: nattigheid (hoe nieuws voor turfke van de grysperres want nu heeft em geen reden om nie te komen 8) :wink: ).
Nu (tussen de buien) eens de douches gaan testen.
delsolke
Mountainbiker

Post by delsolke »

henkieboy wrote:Na 2 dagen uitpijlen 90% reeds gedaan . We zorgen voor een steeds berijdbaar parcours maar dat er hier of daar eens zal moeten "gestoempt" worden zal wel normaal zijn zeker na afgelopen en komende dagen :-? :-? .
Slechter nieuws is dat onze discotheek en de volledige "milkyway" een no zone is geworden (nieuwe bazen nieuwe wetten zeker????) maar t'ging toch toch moeilijk worden om een deftig parcours uit te tekenen daar motocrossers het terrein deftig omgewoeld hadden. Pottebos wordt ook drastisch ingekort wegens een klein beetje #-o :cry: nattigheid (hoe nieuws voor turfke van de grysperres want nu heeft em geen reden om nie te komen 8) :wink: ).
Nu (tussen de buien) eens de douches gaan testen.
Het is winter hé :wink: Mij zal je nooit horen klagen als er een paar keer moet "gestoempt" worden.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

henkieboy wrote:... Pottebos wordt ook drastisch ingekort wegens een klein beetje #-o :cry: nattigheid (hoe nieuws voor turfke van de grysperres want nu heeft em geen reden om nie te komen 8) :wink: ).
...
Afkomen doen we en inschrijven ook ... maar het wordt een wegritje met vertrek en aankomst in Klerken. We zitten al terug op de fiets maar het "echte" werk is voor later :roll:
Succes met de toertocht hé
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

De drie afstanden (23 km - 34 km en 45 km) zijn volledig bepijld. Rekening houdend met het weer, geopteerd voor de safe-version van onze toertocht . Na 15 jaar beginnen we onderhand te weten wat kan en niet kan bij de diverse weersvoorspellingen. Tot aan bevoorrading 1 (na 14 km) wordt het vooral los rijden en opwarmen , en doet na vijf jaar afwezigheid, de legendarische Steenstraat - hel van het noorden van Klerken - opnieuw haar opwachting in onze tocht.
Vanaf dan kunnen alle remmen worden los gegooid en volgen de bos- en cross-zones mekaar in snel tempo op. Met nog enkele forse klimmetjes als kuitenbijters op 't einde , zal Erika haar heuveltjes opnieuw alle eer aan doen. Wat een meid hé !
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Graag brengen we - de toertochten actualiteit op de voet volgend - hier ook nog eens onze bewaakte fietsparking onder de aandacht, die telkenjare meer en meer klanten over de vloer krijgt. Dit jaar wordt de capaciteit opgevoerd tot 300 fietsen.
Toch valt ons telkenjare weer op dat de meesten enkel gebruik maken van die bewaakte fietsparking nà het fietsen, maar men 's ochtends bij de inschrijving blijkbaar geen tijd (of geen schrik voor fietsdieven ? ) heeft, om van deze service gebruik te maken.
Enfin, iedereen doet wat hij/zij zelf wil uiteraard, en het is inderdaad wel een feit dat je fiets afgeven en terug ophalen in de fietsparking het nodige tijdverlies met zich mee brengt. Geen voordeel zonder nadeel, zei ooit één of andere slimme mens.
Post Reply