12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Re: 12/10/2014 :: Ottignies :: VTT d'el Botroul
Post by El Toro Cycling Club HB »
Het beest van Leest wrote:Vandaag de 65 gedaan. Er waren droge stukken en natte stukken, maar het weer was in ieder geval super vandaag. Die technische lus van 3 km was puur genieten![]()
Enig minpuntje vandaag was de afpijling, die oranje bordjes zijn niet echt duidelijk, misschien beter fluo geel gebruiken? Voor de rest was alles ok, ik heb me prima geamuseerd tijdens de rit.
Gegevens van de 65km, opgemeten met de GPS: 64km en 1156hm.
Organisatie had gelijk met; nieuw parcours en rond de 1200 hm op de langste afstand
Klopt ik heb ze gevoeld.laatste klim deed pijn.
Heeft iemand nog beelden van de tocht?
Ik heb achter iemand gefietst die een camera aan zijn zadelpen had en bij een oversteek was er een regelaar die filmde of foto's maakte.
Heeft iemand nog beelden van de tocht?
Ik heb achter iemand gefietst die een camera aan zijn zadelpen had en bij een oversteek was er een regelaar die filmde of foto's maakte.
Heb de 45km gereden en inderdaad een zeer mooie tocht. Sluit mij aan bij de mening dat de bepijling beter kon. Voor de rest alles dik in orde.
Had graag de track gehad van de 55km en 65km zodat ik deze ook eens kan rijden.
Kan iemand deze mij bezorgen (smily@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;) of mij laten weten waar ik deze kan afhalen.
Ben er zeker terug volgend jaar.
Snowy
Had graag de track gehad van de 55km en 65km zodat ik deze ook eens kan rijden.
Kan iemand deze mij bezorgen (smily@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;) of mij laten weten waar ik deze kan afhalen.
Ben er zeker terug volgend jaar.
Snowy
- johan687
- Mountainbiker
hoi, deze is top ja de pijlen 2 maal verkeerd gezien, eerste keer links naar beneden i.p.v. rechts aan te houden langs de weg toen wel mooie single naar beneden dan geen pijlen meer en terug naar boven .Maar dit zijn echter maar punten voor organisatie om verbetering door te voeren.
En nog iets minder asfalt en dit wordt topper, dit is geen afbreuk naar organisatie
m.v.g. Jo
En nog iets minder asfalt en dit wordt topper, dit is geen afbreuk naar organisatie
m.v.g. Jo