Zondag 06-07-2014 Lommel- kattenbos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Re: Zondag 06-07-2014 Lommel- kattenbos

Post by Dickie »

Dankzij de buienvoorspeller ook oostwaarts getrokken.
Zelfs 87 km ver, maar ik vond het zeker de moeite waard.
Deze tt deed me denken aan tochten a la Ossendrecht, Woensdrecht of Wouw, direct aan het vertrek al off-road het bos induiken om er quasi niet meer uit te komen.
Het was dus continu genieten van de natuur en het zonnetje was ook op de afspraak.
Mooie bospaden en single tracks, af en toe een bultje, maar verder grotendeels plat.
Afstanden zaten er bij mij toch niet ver naast, zat op 83km voor de 60+20.
Het hoge off-roadgehalte toch goed gevoeld, de benen waren leeg.
Na bike-wash en douche nog snel iets gedronken en weer naar huis gekard.
Weer een geslaagde zondagochtend.
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Vanochtend was ik tegen zeven uur in Lommel, vastbesloten om eens een nieuw stuk bos onveilig te gaan maken met mijn camera. Met kaart vol aanwijzingen van de organisatie met de auto op pad gegaan tot de karresporen me te diep en smal werden en ik toch maar omgedraaid ben en weer naar mijn veilige haven ben gereden. Naar mijn allerfavorietste zandput! Maar wat bleek al snel na aankomst, na een jaar afwezigheid was hij nog veel dichter begroeid dan ik ooit gezien had en ook het heerlijke hellinkje was nu meer stenig dan zanderig en de eerste twee passanten vielen acuut van hun fiets. Dat ging hem dus ook niet worden. :roll: Weer aan de wandel dus!

Zo ben ik al zoekende op het bovenrandje vlak voor aankomst bij de zandput beland en daar zat ik wel heel erg naar mijn zin. Na daar een kleine 400 foto's geschoten te hebben, het boeltje weer bij elkaar gepakt en naar een plek op het einde van de route gereden. Ook nieuw, maar daar hoefde ik gelukkig niet te zoeken en viel ik direct met mijn neus in de boter, een hele mooie afdaling, zomaar kant en klaar waar ik het bos binnen kwam. Daar heb ik me dus de rest van de ochtend prima vermaakt. :-D

De foto's staan nu te laden, als alles braaf doorloopt vannacht, staan ze morgenochtend online.
Groetjes,
Connie
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Klaar! Alle foto's staan online!
Groetjes,
Connie
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Connie wrote:Klaar! Alle foto's staan online!
Groetjes,
Connie
Je moet je slaap daar niet voor laten hoor Connie :-)
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Snelle, redelijk "vlakke" tocht m.u.v. de kleine heuveltjes. Had er ook 62 op de teller staan en heb genoten toen ik de laatste 10 km opgejaagd werd op de single-trackjes door een groepje fanatiekelingen. Maar heb het voor mekaar gekregen dat ik toch snel genoeg was dat ze me niet voorkwamen, maar moet je zeggen het zweet stond van mijn voorhoofd tot mijn bilnaad :lol: :lol: :lol: :lol:

Verder goede inrichting maar vind dat de organisatie de wandelclub moet contacteren om ze te bedanken voor de spontane reacties van de wandelaars, nooit heeft er iemand geklaagd, altijd mooi aan de kant gegaan, wederzijdse begroetingen, echt RESPECT =D> =D> =D> =D>

Heb all TT's in Nederland gereden en wat je daar naar je kop geslingerd krijgt :cry: :cry: :cry:

Douches en apres dik in order dus...tot volgend jaar
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Groetjes,
Connie
Zie ze nog niet.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Ik ben gisteren nog bij de wandelclub geweest.

We gaan ongetwijfeld nog is samen zitten om deze situatie te vermijden. We werken al jaren samen alleen nu is er een misverstand geweest.
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

eric66 wrote:
Groetjes,
Connie
Zie ze nog niet.
ogen open doen http://www.oypo.nl/A61E1255A50AD49F" onclick="window.open(this.href);return false;
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Den Bees wrote:
eric66 wrote:
Groetjes,
Connie
Zie ze nog niet.
ogen open doen http://www.oypo.nl/A61E1255A50AD49F" onclick="window.open(this.href);return false;
Met de beste wil van de wereld, ik krijg wel het topic bij OYPO maar zie geen enkele foto
Den Bees
Mountainbiker

Post by Den Bees »

ogen open doen http://www.oypo.nl/A61E1255A50AD49F" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
Met de beste wil van de wereld, ik krijg wel het topic bij OYPO maar zie geen enkele foto[/quote]

Raar ik heb er geen probleem mee in mijn chrome browser
Post Reply