05/07/14 Geluwe 1e Raketmarathon
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bart Verlinde Izegem
- Mountainbiker
Re: 05/07/14 Geluwe 1e Raketmarathon
Post by Bart Verlinde Izegem »
Deze ochtend iets voor zeven gestart en toch een dikke 2 uur regen gehad maar ik klaag zeker niet. Was niet koud. Ik reed zelfs in mijn zomertenue zonder regenjasje. Ne mountainbiker is geen serreplant he. Dikke duim voor de organisatie : duidelijke bepijling. Lekkere en grote bevoorrading. Er was wel een stukje die wel heel dicht begroeid was... Maar dat was gegarandeerd het gevolg van de regen die ervoor zorgde dat de de brandnetels en struiken een stuk over de single track kwamen te liggen..
't Was in orde. De grootste afstand gereden en mij ferm geamuseerd. Op aanraden van de mannen op de voorlaatste bevoorrading toch de lus van de citadel in Rijsel gereden. Inderdaad, het was de moeite. Mannen, merci hee !!

-
Killerbeetje
- Mountainbiker
Post by Killerbeetje »
Een goeie wintertocht hebben we al
Een zomertocht was een uitdaging en een marathon nog meer.
Er was werk aan ......heel veel zelfs....
Al aan de bevoorradingen niks dan lovende woorden
en ook nu op het forum.
Dit doet veel deugt en als club gaan we nu kijken wat er nog beter kan
voor een volgende editie.Mss een andere datum
Bedankt aan alle deelnemers die de regen trotseerden
PS Wij waren de mannen aan de voorlaatste bevoorrading
11 november ,13de grote mountainbike tocht van de Raketmannen
Een zomertocht was een uitdaging en een marathon nog meer.
Er was werk aan ......heel veel zelfs....
Al aan de bevoorradingen niks dan lovende woorden
en ook nu op het forum.
Dit doet veel deugt en als club gaan we nu kijken wat er nog beter kan
voor een volgende editie.Mss een andere datum
Bedankt aan alle deelnemers die de regen trotseerden
PS Wij waren de mannen aan de voorlaatste bevoorrading
11 november ,13de grote mountainbike tocht van de Raketmannen
Mooie tocht; vooral de passage aan de citadel van Rijsel & het bijhorende park was prachtig.
Jammer van de regen voor de organisatie, hopelijk volgend jaar een 2e editie met stralende zon!
Jammer van de regen voor de organisatie, hopelijk volgend jaar een 2e editie met stralende zon!
De 150 km gereden in een kleine 7u. Jammer van de regen maar de pret daarom niet bedorven.
Jammer van de magere opkomst, hopelijke geven jullie daarvoor de brui niet op en bieden jullie opnieuw zo'n afstand aan volgend jaar.
Ik had wel iets meer verwacht van Wingles (ik denk maar één lus van een 4-tal km's)
Er konden ook extra km's worden aangeboden zonder extra werk. Bij de laatste splitsing zat er een verschil van 10 km (dus er kon 160km en 105 km worden gereden)
Misschien ook nog een afstand aan bieden die tussen de 95km en 150km zit (denk ook hier gemakkelijk aan te bieden zonder veel extra werk, op één van de brugjes langs de Deule oversteken en je bent op de terug weg)
grt
Hopelijk tot volgend jaar. maar nog eerst de wintertocht op 11/11/2014
Jammer van de magere opkomst, hopelijke geven jullie daarvoor de brui niet op en bieden jullie opnieuw zo'n afstand aan volgend jaar.
Ik had wel iets meer verwacht van Wingles (ik denk maar één lus van een 4-tal km's)
Er konden ook extra km's worden aangeboden zonder extra werk. Bij de laatste splitsing zat er een verschil van 10 km (dus er kon 160km en 105 km worden gereden)
Misschien ook nog een afstand aan bieden die tussen de 95km en 150km zit (denk ook hier gemakkelijk aan te bieden zonder veel extra werk, op één van de brugjes langs de Deule oversteken en je bent op de terug weg)
grt
Hopelijk tot volgend jaar. maar nog eerst de wintertocht op 11/11/2014
De 90km gereden en zeer tevreden over deze mooie en gevarieerde tocht.
Duidelijke bepijling zowel boven als op de grond , goede en vriendelijke bevoorrading
Bedankt aan de organisatie
Duidelijke bepijling zowel boven als op de grond , goede en vriendelijke bevoorrading
Bedankt aan de organisatie
-
bart boskanter
- Mountainbiker
Post by bart boskanter »
Prachtige marathon (152km) gereden met 5 boskantrijders!
Laat jullie niet ontmoedigen door de lage opkomst, volgend jaar zeker dubbel zoveel deelnemers, wij zullen alvast reclame maken.
De afwezigen hadden zeker ongelijk: om 8u15 vertrokken in lichte regen, vanaf 10u droog, heel afwisselend parcours met max onverhard in een voor ons unieke streek met als toppers: park in Rijsel en wingles.
Bedankt raketmannen en tot 11/11!
Eén kleine opmerking: de rode pijlen op de grond stonden soms wat laat, soms waren we al rechtdoor toen we zagen dat we links of rechts moesten.
Laat jullie niet ontmoedigen door de lage opkomst, volgend jaar zeker dubbel zoveel deelnemers, wij zullen alvast reclame maken.
De afwezigen hadden zeker ongelijk: om 8u15 vertrokken in lichte regen, vanaf 10u droog, heel afwisselend parcours met max onverhard in een voor ons unieke streek met als toppers: park in Rijsel en wingles.
Bedankt raketmannen en tot 11/11!
Eén kleine opmerking: de rode pijlen op de grond stonden soms wat laat, soms waren we al rechtdoor toen we zagen dat we links of rechts moesten.
-
Killerbeetje
- Mountainbiker
Post by Killerbeetje »
Vani,
Ik laat weten als de foto's klaar zijn
Ik laat weten als de foto's klaar zijn