als dien ier tgoed keurt kant zekers nie mis gaan .......mercie obrigadoobrigado wrote:Maurage... zonder twijfel... tot zondag (na feestbier van Jurbise.....)
Zo 29/06/2014 Maurage :: 8de Rando Blackgabrielteam
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Re: Zo 29/06/2014 Maurage :: 8de Rando Blackgabrielteam
Post by spiermassa »
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
1. spiermassa
2. winnitou
3. Bresciani
4. Hans76
5. kovan
6. de Liebhertjes
7. mountainbiker66
8. Prideandglory1891
9. Tom B
10. Dieter D
2. winnitou
3. Bresciani
4. Hans76
5. kovan
6. de Liebhertjes
7. mountainbiker66
8. Prideandglory1891
9. Tom B
10. Dieter D
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
1. spiermassa
2. winnitou
3. Bresciani -1, ik ga er niet geraken om mij aan die planning te houden.
HAVE FUN!!!
4. Hans76
5. kovan
6. de Liebhertjes
7. mountainbiker66
8. Prideandglory1891
9. Tom B
10. Dieter D
2. winnitou
3. Bresciani -1, ik ga er niet geraken om mij aan die planning te houden.
4. Hans76
5. kovan
6. de Liebhertjes
7. mountainbiker66
8. Prideandglory1891
9. Tom B
10. Dieter D
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Is er hier eigenlijk iemand gaan biken vandaag?
Wat mezelf betreft was het een loepzuivere kwestie van overmacht.
6u21. De wagen was geladen, en net toen ik de voordeur achter me wou dichttrekken, zag ik vanuit mijn rechterooghoek mijn echtgenote ladylike (haar nochtans niet eigen op dit ontiegelijk vroeg zondaguur) de trap afdalen. Van kop tot teen in een door Walt Disney gepatenteerd blauw geel en met witte kniekousjes Sneeuwwitje outfit.
Best zeldzaam dit pakje want altijd voorbehouden voor D-day. In 1945, de dag dat geallieerden in Normandië landden. Ten huize, de dag dat mijn teergeliefde mijn loonstrookje in mijn boterhamdoos vindt.
Hoe dan ook. Mijn iets beter linkeroog had zich inmiddels ook van de voordeur afgewend, terwijl haar linker kniekousje als bij godswonder en in slowmotion tot op haar ranke enkel glijdt.
Het rokje is ook veel korter dan in de film, en het bovenstukje doet ze niet meer aan vanwege eens te warm gewassen.
Is er iemand gaan biken in Maurage?
Wat mezelf betreft was het een loepzuivere kwestie van overmacht.
6u21. De wagen was geladen, en net toen ik de voordeur achter me wou dichttrekken, zag ik vanuit mijn rechterooghoek mijn echtgenote ladylike (haar nochtans niet eigen op dit ontiegelijk vroeg zondaguur) de trap afdalen. Van kop tot teen in een door Walt Disney gepatenteerd blauw geel en met witte kniekousjes Sneeuwwitje outfit.
Best zeldzaam dit pakje want altijd voorbehouden voor D-day. In 1945, de dag dat geallieerden in Normandië landden. Ten huize, de dag dat mijn teergeliefde mijn loonstrookje in mijn boterhamdoos vindt.
Hoe dan ook. Mijn iets beter linkeroog had zich inmiddels ook van de voordeur afgewend, terwijl haar linker kniekousje als bij godswonder en in slowmotion tot op haar ranke enkel glijdt.
Het rokje is ook veel korter dan in de film, en het bovenstukje doet ze niet meer aan vanwege eens te warm gewassen.
Is er iemand gaan biken in Maurage?
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
al derest vant lijstje was er.....echter spijtig genoeg liep het voor edwin nie goe af.....gebroken elleboog,bij deze spoedig herstel.Over de toctht....de mannen duwden weer serieus door,dus ik op mijn tempo verder.Ja tparcour was weer ier en daar bruine zeep mo........ik vond het weer gewoon prachtig,meestal mits stuurkunde toch te doen,prachtige terrils,mooie singles,super afdalingen.Beijling en ravvitoo super(enkel ricard ontbrak).Conclusie .....indien nie erger ,volgend jaar zekers weer aanwezig....alhoewel liefst ne keer droger.Oja slechts be km of 5 e vlaage op mijn kop gehad,en we waren juist binnen en ne stortvlage .
der komt ne film........ak tyd heb
der komt ne film........ak tyd heb
Ook van mijnentwege een spoedig herstel gewenst aan mountainbiker66!
Anders was het de dag van de verkeerde keuzes : bandenkeuze en kilometerkeuze. Ik ga echt moeten leren accepteren dat, wanneer het parkoers er zo bij ligt, ik niet per se 65 km. moet doen.... Heel vriendelijk van Hanzi om iedere keer mooi te wachten op mij, maar dat moest hij echt niet doen hoor! De volgende keer ga ik gewoon mee met spiermassa. Ik meen dat echt!
Op het laatst gewoon het parkoers ingekort : ik was gewoon OP en ik had al genoeg gegleden....
Toch bedankt aan de bende om deze leuke zondagvoormiddag!
Anders was het de dag van de verkeerde keuzes : bandenkeuze en kilometerkeuze. Ik ga echt moeten leren accepteren dat, wanneer het parkoers er zo bij ligt, ik niet per se 65 km. moet doen.... Heel vriendelijk van Hanzi om iedere keer mooi te wachten op mij, maar dat moest hij echt niet doen hoor! De volgende keer ga ik gewoon mee met spiermassa. Ik meen dat echt!
Op het laatst gewoon het parkoers ingekort : ik was gewoon OP en ik had al genoeg gegleden....
Toch bedankt aan de bende om deze leuke zondagvoormiddag!
Ik ben ook geweest.. Het was inderdaad glijden met mijn zomersletskes op.
Maar eigenlijk niet erg, op 2 afdalingskes na die een schuine kant naar de afgrond hadden, toch maar 1 voetje uitgeklikt om zeker te zijn.
Het glijden vond ik eigenlijk nog het plezantste aan de tocht. Droog zou ik em niet echt top noemen. Akkoord, de terrils beklimmen was tof, zeker de eerste (of was het de 2e, want ik heb er eigenlijk maar echt 2 geteld!) bovenaan, dat maanlandschap, en dan die korte stijle klim om een soort singletrack parcour te beginnen. Leuk!
Enkel, de laatste terril (voor mij dus de 2e
) was te zwaar om in ene keer op te fietsen. De laatste helling heeft me genekt. Dat ploeteren mot u af! 
Maar, ik vond het helemaal niet erg. Ik kreeg eens geen kou aan mijn voeten, of mijn oren, of mijn lijf.. Het was aangenaam en daarom echt genoten van dat ploeteren. Droog zou ik wat op de honger blijven zitten.
Dan de bike aan het afkuisen als de sluizen opengingen.. hallow! Dat was koud!
Organisatie, BV en bepijling is echt goed! Geen enkele opmerking!
Maar eigenlijk niet erg, op 2 afdalingskes na die een schuine kant naar de afgrond hadden, toch maar 1 voetje uitgeklikt om zeker te zijn.
Het glijden vond ik eigenlijk nog het plezantste aan de tocht. Droog zou ik em niet echt top noemen. Akkoord, de terrils beklimmen was tof, zeker de eerste (of was het de 2e, want ik heb er eigenlijk maar echt 2 geteld!) bovenaan, dat maanlandschap, en dan die korte stijle klim om een soort singletrack parcour te beginnen. Leuk!
Enkel, de laatste terril (voor mij dus de 2e
Maar, ik vond het helemaal niet erg. Ik kreeg eens geen kou aan mijn voeten, of mijn oren, of mijn lijf.. Het was aangenaam en daarom echt genoten van dat ploeteren. Droog zou ik wat op de honger blijven zitten.
Dan de bike aan het afkuisen als de sluizen opengingen.. hallow! Dat was koud!
Organisatie, BV en bepijling is echt goed! Geen enkele opmerking!
Kom hier ieder jaar graag terug , dit jaar door ongelukkige omstandigheden met mijne bikepartner een stuk moeten inkorten.
Maar hetgeen we gereden (en gegleden) hebben..........

Maar hetgeen we gereden (en gegleden) hebben..........