19 & 20/04/2014 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chrisper
Moderator

Re: 19 & 20/04/2014 Desselgem

Post by chrisper »

Ik heb ook genoten van deze schitterende rit. De 65km gereden, en idd dat eerste stuk was om duimen en vingers vanaf te likken. Was echt alweer een heel mooie rit, kom hier al 2 jaar en dit is een tocht dit elk jaar zal aangestipt worden in mijn agenda. De organisatie is ook top, alsook de goede afspuitstand. Ook bevoorradig was heel verzorgd. Ben benieuwd naar het kiekje dat ze hebben getrokken onderweg, was net even uit balans en ik denk dat ik er wat raar zal opstaan :lol:
Doe zo verder organisatie, TOP TOP TOP
wouter84
Mountainbiker

Post by wouter84 »

Leuk om alle reacties te lezen ook die waar we iets uit kunnen leren en natuurlijk zijn ook de pluimen leuk om te krijgen,... thx
:-!
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

ervan genoten top rit en organisatie bevoorradingen om vingers af te likken voldoende uitpijling 1 zeer gevaarlijke oversteek had er seingever verwacht staat met stip aangekruist voor volgende editie =D> =D> =D> =D>
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Ook van de partij, voor de volle 85 km, maar dan wel zaterdagnamiddag in een stralend zonnetje.
Ken de streek redelijk goed en genoten van de omgeving waardoor we reden. In het begin er bijna alles uitgehaald wat er was, vanaf de laatste bevoorrading , toch wel verrast dat er bepaalde stroken niet inzaten.
Bedankt aan de organisatie voor de aangename namiddag.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

op 8 km van mijn deur ne top tocht =D> =D> =D> =D> =D> =D>

alleen km juister vermelden (ki der zien afzien) de 50 waren er bijna 58 ,voo mij no problem 8 extra fun.
chrisper
Moderator

Post by chrisper »

spiermassa wrote:op 8 km van mijn deur ne top tocht =D> =D> =D> =D> =D> =D>

alleen km juister vermelden (ki der zien afzien) de 50 waren er bijna 58 ,voo mij no problem 8 extra fun.

Ja, ik heb ook afgezien. Heb de gewoonte om me de laatste +/- 5km helemaal leeg te rijden, de laatste eindspurt zeg maar. Maar doordat het iets langer was dan voorzien had ik me toch wa misrekent, zeker na de tocht nog es van de dag ervoor.
Maar t was echt genieten deze tocht.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Deze morgen met het fietske vanuit Houthulst afgezakt naar Desselgem om daar den groten toer te bolllen. Van in het begin was het wind op kop en was dit ook gunstig voor de terugweg. Om 9.30u ter plaatse aangekomen en vertrokken voor de 85km. Van in het begin werd ik getrakteerd op singletrack en crossparcourkes a volonté =D> =D> =D> . Eerlijk gezegd ik vond het een super tocht. Wat ik heel spijtig vind is als er iemand plat valt, zijn band vervangt en dan die oude band zomaar over een afspanlint van de organisatie hangt en niet eens de moeite doet zijn band op te rollen en weer mee te doen [-X [-X [-X [-X [-X [-X , dit in een privépassage. Voor het zelfde geld mag de organisatie er volgend jaar niet meer passeren: naar wie wordt dan de vinger gewezen. Mensen wordt eens wakker en neem dat terug mee hé. Nu verder met de tocht, eens we Kruishoutem onder de wielen geschoven kregen kwam het vals plat in aanmerking, mooie klimmetjes in de streek van Nokre, Anzegem, Wortegem enz.. . Ook de bevoorradingen waren meer dan goed ( Al mag ik daar niet veel meer van eten en drinken behalve water en een stukje banaan vanwege mijn histamineallergie, de nodige bevoorrading en sportdrank word op voorhand bij huize Jägermeister gemaakt). Enkele kilometers voor de 3de bevoorrading waren de pijlen verdraait. Dan was het eventjes zoeken, eventjes later op de terugweg was de pijl gewoon verdwenen en was het weer zoeken. Daar staat een organisatie nu eenmaal machteloos tegen. Voor de rest heb ik de 85km vlekkeloos kunnen afwerken al waren het er toch een 89km. (een 4 tal km. meer fun :-D :-D :-D :-D ). Bij aankomst meteen huiswaarts vertrokken om op tijd te zijn voor de paaseierenraap bij mijn schoonouders. Om 16.30u meer dan juist op tijd ben ik daar aangekomen wanneer ik Lady en Junior Lady met de Jägerbus zag de straat in rijden. Met een 168km op de teller ben ik meer dan tevreden terug thuis gekomen.
Aan de organisatie kan ik alleen maar zeggen: een dikke chapeau voor de mooie toertocht, alles was dik in orde!! =D> =D> =D> =D> =D>.
Tot de volgende zou ik zeggen!!!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

mooi ritje gereden met Bushrider. aangesloten bij enkele ZWEETIE's en dan werd er toch een stevig tempo'ke op na gehouden :)
Proficiat aan de organisatie van deze TT doe zo verder en Bedankt

greetz
Bakkerke
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

den wakkere bakker gits wrote:mooi ritje gereden met Bushrider. aangesloten bij enkele ZWEETIE's en dan werd er toch een stevig tempo'ke op na gehouden :)
Proficiat aan de organisatie van deze TT doe zo verder en Bedankt

greetz
Bakkerke

bedankt aan bakkerke en broere om mij op sleeptouw te nemen de eerste 25km. Ik heb hen wel wat moeten intomen want was ook van plan om er een marathonneke van te maken. De rest van de 87 verder afgewerkt met een jonge gast die ik vanaf nu de king of the wheely doop. Op een bepaald moment rijden we aan een kleine 30km/h en ik kijk opzij en hij rijdt doodleuk op zn achterwiel =D> Hij vertelde me dat het de bedoeling is om een record te breken:Een wheely van 27km in 1h. Alvast succes Vincent!!!Verder over de toertocht, deze was af en er zat voor iedereen iets in. Erg genoten van het eerste deel maar ook van de vele bospassagekes. De heuveltjes en de wind maakten het dat extra pittiger. Na de aankomst mn gps ingesteld naar een adres in Ursel en dat was nog 44km . In totaal 162km op de teller en het helemaal droog gehouden!!!!
Dank aan de organisatie Top
Hans76
Mountainbiker

Post by Hans76 »

spiermassa wrote:op 8 km van mijn deur ne top tocht =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ja Spiermassa... Als ik dat hier een beetje kan volgen, heb jij dan 2 tt's gisteren gereden?? Huissignies en den dezen hier?? Amai chapeau!!! :-D :-D :-D
Post Reply