12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

De afwezigen zullen ongelijk hebben zaterdag. 8)
Ik ben vandaag de toer nog eens gaan verkennen samen met Maurice, Manitou, Farmer Cowboy en Kenny.
Het weer was ideaal : een stralende hemel en een fris briesje.
De afstand van de grote toer op mijn tellerke bedraagt 39,25 km. :roll:
Tel daarbij dan nog een 521 hoogtemeters en dan kun je al wel raden wat ons te wachten staat. =D>
Ik ga niet verder in detail treden. Als je wil weten wat u te wachten staat, moet je maar afkomen.
Guest

Post by Guest »

fotoalbum is geupdate
staan een aantal nieuwe foto's bij
en mannen bedankt voor het tof gezelschap vandaag he
link fotoalbum:
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1601243

link fotalbum van hoogteprofiel
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1620925
thx to Horryborry voro het hoogteprofiel
touchdownbiker
Mountainbiker

12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Post by touchdownbiker »

Het is toch enkel maar de bedoeling dat ge weet wie er komt of mee hoeveel ge gaat zijn denk ik, of zijn ik mis op dat punt?
Guest

Re: 12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR

Post by Guest »

touchdownbiker wrote:Het is toch enkel maar de bedoeling dat ge weet wie er komt of mee hoeveel ge gaat zijn denk ik, of zijn ik mis op dat punt?
idd. Als ge alsnog op het laatste moment moet beslissen kunt ge zeker ook afkomen. Iedereen is welkom.
swerkfiets
Mountainbiker

Post by swerkfiets »

welk type banden heb je op dit parcour nodig kwestie de juiste banden op te leggen. Welke bike mudbike of de goeie?
Guest

Post by Guest »

swerkfiets wrote:welk type banden heb je op dit parcour nodig kwestie de juiste banden op te leggen. Welke bike mudbike of de goeie?
Ik rijd met swalbe Jimmy's. Een beetje mud ligt er wel, maar da kan ook nie anders met het weer van de laatste tijd.
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

swerkfiets wrote:welk type banden heb je op dit parcour nodig kwestie de juiste banden op te leggen. Welke bike mudbike of de goeie?
Ik had Big Jim van Schwalbe steken. Als het de rest van de week droog blijft, kan het misschien nog iets opdrogen, maar met die vrieskou ???
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Met een Fast Trak van specialized is't ook vlot te doen, er liggen maar een paar sappige stroken in... :D
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

farmer/cowboy wrote:Met een Fast Trak van specialized is't ook vlot te doen, er liggen maar een paar sappige stroken in... :D

Als we de weersvoorspelling mogen geloven :-k , gaat er maar 1 sappige strook zijn :-? eentje van 40km #-o :evil: Hopelijk klopt de voorspelling zo goed als we ervan gewoon zijn, dan schijnt zaterdag de zon :wink: Hopelijk [-o<
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Gf biker wrote:
farmer/cowboy wrote:Met een Fast Trak van specialized is't ook vlot te doen, er liggen maar een paar sappige stroken in... :D

Als we de weersvoorspelling mogen geloven :-k , gaat er maar 1 sappige strook zijn :-? eentje van 40km #-o :evil: Hopelijk klopt de voorspelling zo goed als we ervan gewoon zijn, dan schijnt zaterdag de zon :wink: Hopelijk [-o<
Ge gaat die voorspelling vijf dagen op voorhand toch nie geloven zekers? En dan nog van den BRT(VRT, één) #-o :lol:
Locked