Nog steeds zeer tevreden.
Is een zeer speelse en strakke fiets. Ik zeg U een ding: gewoon proefrijden.
Zo was ik verkocht, bij Swooth een geleend, en het was prijs!
Momenteel nog niets veranderd op banden na, ben een enorme Racing Ralph fan. Deze heb ik gestoken om iets meer grip te hebben tijdens de wintermaanden.
Gps zit nog steeds op bovenhuis, zoek nog een knappe adapter voor boven de stem te plaatsen rond de stuurhuis.
TE KOOP 2014 XC KONA KING KAHUNA 29er
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Butch
- Mountainbiker
Re: 2014 XC KONA KING KAHUNA 29er
Hoe zit het met rijgedrag? Goed wendbaar?
En vooral, hoe zit het met comfort? Al een ardennentocht mee gedaan? Zadelpen is een 31.6 dacht ik?
vind het wel een heel ferme bike. Goeie afmontage zo direct uit de doos!
En vooral, hoe zit het met comfort? Al een ardennentocht mee gedaan? Zadelpen is een 31.6 dacht ik?
vind het wel een heel ferme bike. Goeie afmontage zo direct uit de doos!
-
zoffke
- Mountainbiker
Hey Butch, rijgedrag is super. Waanzinnig wendbaar en speels in singletracks en technische stukken. Nu let de 2.4 Racing Ralphs boot hij waanzinnig comfortabel en heeft hij grip te veel.
- Butch
- Mountainbiker
Klinkt super. Deze is alleszins ook nog een grote kanshebber. Besloten de GT zaskar fully toch te houden en de koersfiets weg te doen. Wellicht komt deze in de plaats, all in zit die top in elkaar hè!
-
zoffke
- Mountainbiker
Re: TE KOOP 2014 XC KONA KING KAHUNA 29er
Vanaf nu te koop.
Vanwege de lopende nieuwbouw en de nieuwe job & kids voorlopig geen tijd meer om te biken.
Direct beschikbaar. Net nieuwe ketting en nazicht gehad. Max 1000km mee gereden.
Vanwege de lopende nieuwbouw en de nieuwe job & kids voorlopig geen tijd meer om te biken.
Direct beschikbaar. Net nieuwe ketting en nazicht gehad. Max 1000km mee gereden.
-
Thomas1997
- Mountainbiker
Re: TE KOOP 2014 XC KONA KING KAHUNA 29er
Post by Thomas1997 »
Nog steeds te koop? Zo ja, hoeveel vraag je er ongeveer voor?zoffke wrote:Vanaf nu te koop.