Za 16/11/2013 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stevestrong
Mountainbiker

Re: Za 16/11/2013 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Post by Stevestrong »

Deze keer heeft sunparks voor de tochten er wel een mtb club bij betrokken. Weet niet of dat vorig jaar ook al was
ThaDoc
Mountainbiker

Re: Za 16/11/2013 Mol

Post by ThaDoc »

kevx wrote: Toertocht is al 3 jaar na mekaar 1 grote klucht... 3 keer heb ik me late vangen door bij mezef te denken, het zal wel beter zijn dit jaar. Organisatie trekt op niks en vorig jaar met honger de laatste 20 km van de 90 gereden door gebrekkige bevoorrading... Ik ga morge wel een toerke op meneige doen;-) mij zien ze daar nie meer
Mij vangen ze ook niet meer, ben in Paal gaan rijden. :wink:
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

ik heb de 30 gedaan , ik vond het toch niet zo slecht hoor ...

verslagske en filmpje :

http://hanzzerslife.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

grtz
Hanzzer
tarheel
Mountainbiker

Post by tarheel »

Vandaag de 70 gereden, buiten dat het op sommige plaatsen vettig lag, was het toch een toffe rit :-)
golfmk5
Mountainbiker

Post by golfmk5 »

Naar welke regio trekt het parcour van zondag?
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

Vandaag afgezakt naar de Molse Meren om de 90 te rijden. Alles was prima in orde, heel goede en ruime(!) bevoorrading, vooral dat rood sportdrankske was de moeite! Na de eerste bevoorrading een aantal kilometers met Boonen en Wijnants gereden, plezant dat zoiets kan, er zijn andere sporten waar het niet waar zou zijn. Stukje Nederland vond ik maar niets, zo'n bultenstrook kan eens plezant zijn, maar niet zovele kilometers achter elkaar. Voor de rest een behoorlijk zware omloop en ook het bewijs dat het best zwaar kan zijn zonder veel hoogtemeters. Mercikes aan de mtb-club die instond voor de organisatie, goed gedaan!

gelosportief.be
Last edited by Jeenyus on Sat 16 Nov 2013 19:48, edited 1 time in total.
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

kevx wrote: Toertocht is al 3 jaar na mekaar 1 grote klucht... 3 keer heb ik me late vangen door bij mezef te denken, het zal wel beter zijn dit jaar. Organisatie trekt op niks en vorig jaar met honger de laatste 20 km van de 90 gereden door gebrekkige bevoorrading... Ik ga morge wel een toerke op meneige doen;-) mij zien ze daar nie meer
ThaDoc wrote: Mij vangen ze ook niet meer, ben in Paal gaan rijden. :wink:
Ik voel mij achteraf bekeken allesbehalve 'gevangen'. Ik moet toegeven dat ik begon te twijfelen na de kritiek hier, maar ben serieus blij dat ik toch ben geweest!
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

Ze zouden het beter bij 60km laten en die omloop optimaal benutten, bewegwijzering was heeel verwarrend.
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Man, dit blijven toch tracks waarvan we enkel in W-Vlaanderen kunnen dromen.Vanmorgen de 50km gereden en dat wasop sommige plaatsen toch zwaar met die zuigende zanddreven. Toch voor ong 90% onverhard. Chic.Minpuntje, geen pechnr beschikbaaraan start.Wel bewaakte fietsparking, goeie afspuit. Voor mij zeker geslaagd, en zwaar.
Pffff Sunparks rekend wel door voor drank. Op naar morgen. Bravo
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

gisteren voor de 90k afgekomen uit Wvl en tevreden teruggekeerd . Enkel over het weer kan ik negatief zijn, niks gezien van de streek, alleen maar bomen.
Post Reply