Zo 17/11/2013 Roosdaal :: 23e Wolfkens VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 17/11/2013 Roosdaal :: 23e Wolfkens VTT
Zoals alle vorige edities: prima organisatie en mooi afwisselend zeer berijdbaar parcours.
Zeer goeie afspuitstand waar het vlot ging ondanks het grote aantal wachtenden.
Tot volgend jaar!
Volgende week zondag zonder regen: VTT Enghien (ook een aanrader)
Zeer goeie afspuitstand waar het vlot ging ondanks het grote aantal wachtenden.
Tot volgend jaar!
Volgende week zondag zonder regen: VTT Enghien (ook een aanrader)
mercikes gasten voor jullie deelname en voor de positieve comments.
ook bij de Wolfkens alleen maar happy gezichtjes ! Wij kijken nu al uit naar volgende editie !
de statistiekjes : 1148 deelnemers en alle Leffe vaten leeg
later deze week volgen de pics op onze site http://www.dewolfkens.be" onclick="window.open(this.href);return false; ( gratis te downloaden )
ook bij de Wolfkens alleen maar happy gezichtjes ! Wij kijken nu al uit naar volgende editie !
de statistiekjes : 1148 deelnemers en alle Leffe vaten leeg
later deze week volgen de pics op onze site http://www.dewolfkens.be" onclick="window.open(this.href);return false; ( gratis te downloaden )
Proficiat aan de organisatie!! Zeer afwisselend parcours met veel uitdaging. Mooie free downhill, modderstrookjes, moeilijk/makkelijk keuze, pittige klimmetjes,... Echt super! Ook afspuitstand, parkeerwachters,... Dik in orde!
Mailtjes sturen in 2014 aub, dat ik deze zeker niet mis!
Mailtjes sturen in 2014 aub, dat ik deze zeker niet mis!
- cherryman
- Mountainbiker
Eerste keer in deze streek en kom zeker terug, buiten een 100m echt baggeren door tractorsporen goed berijdbaar overal. Beetje schuiven en stampen maar in deze tijd van't jaar met zo'n weer kan je moeilijk anders verwachten. Een keer moeten afstappen omdat ik hem niet op de granny kreeg, achteraf bij het afspuiten bleek er een steentje tussen te zitten
Goede organisatie, bepijling, afspuitstand, kortom top tochtje!
Ik heb enkel lof. Onverwacht goed berijdbaar ook. Jammer dat ik door de modder niet meer op mijn kleinste plateau geraakte bij de kasseienklim op het einde 
Had ik ook voor juist op de laatste 5 km kreeg ik hem niet meer op mijn 2 de blad stak ook een steentje tussencherryman wrote:Eerste keer in deze streek en kom zeker terug, buiten een 100m echt baggeren door tractorsporen goed berijdbaar overal. Beetje schuiven en stampen maar in deze tijd van't jaar met zo'n weer kan je moeilijk anders verwachten. Een keer moeten afstappen omdat ik hem niet op de granny kreeg, achteraf bij het afspuiten bleek er een steentje tussen te zitten![]()
Heeft iemand hier misschien de GPS track van en bereid deze door te mailen?
Heb de rit helaas niet kunnen rijden, maar wil ze graag later nog eens doen.
alvast mercikes
Heb de rit helaas niet kunnen rijden, maar wil ze graag later nog eens doen.
alvast mercikes