Droger ? Met dit weer ? Het heeft sinds 1 week niet opgehouden met regenen , pardon met gieten bedoel ikphille wrote:tzal droger zijn dan in 2011 (of was het 2010)
Zo 10/11/2013 Humbeek :: 13e Parel van Brabant
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 10/11/2013 Humbeek :: 13e Parel van Brabant
- phille
- Mountainbiker
Ik denk da ge in 2011 er niet gereden hebt, den ijzer was toen overstroomd tot in humbeek 
phille wrote:Ik denk da ge in 2011 er niet gereden hebt, den ijzer was toen overstroomd tot in humbeek
hey Phille, idd. was wel 2010 onze 10e editie toen een beetje in het water gevallen
een filmpje van u bewijst deze
Wcup zouden wij natuurlijk ook zelf graag ne keer bollen, maar een kalender opstellen is natuurlijk ni zo simpel.
ik heb de link nog maar het filmpje is nimeer beschikbaar, jammer
" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien de eerste keer dat ik deze toetocht ga rijden ipv afpijlen
Hopelijk niet te technisch. Gezien mijn beperkt zicht. Update van het parcour? Vettig, heel vettig of enorm zompig vettig?? Op een schaal van 0 tot 10.Waarbij 10 = ge zou beter zonder bike komen.
- phille
- Mountainbiker
ik heb mijn google+ account gedelete en een gevolg daarvan is dat AL mijn youtube escapades ook zijn komen te gaan, nochthans goed uitgekeken dat dat niet zou gebeurenGé claxon wrote: ik heb de link nog maar het filmpje is nimeer beschikbaar, jammer![]()
![]()
![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
en een copy heb ik niet ...
Ja het is hier licht heuvelachtigTeekitiezie wrote:Heuvelachtig is nogal een breed begrip vrees ik.
Hoeveel hoogtemeters op de 50?
ong 350 ipv een dikke 400
tot zondag
-
mambo en co
- Mountainbiker
Post by mambo en co »
de pellenbikers zullen ook aanwezig zijn ,was vorig jaar een leuke tocht
lukke wrote:Misschien de eerste keer dat ik deze toetocht ga rijden ipv afpijlenHopelijk niet te technisch. Gezien mijn beperkt zicht. Update van het parcour? Vettig, heel vettig of enorm zompig vettig?? Op een schaal van 0 tot 10.Waarbij 10 = ge zou beter zonder bike komen.
Gisteren 95% van het parcours afgepijld. Het lag er wonder boven wonder nog goed bij met al die regen van de laatste dagen.
Wel veel plassen en hier en daar een vettig stuk. We hebben reeds een 5-tal wijzegingen gedaan zodat echt ploeterwerk tot
het minimum is herleid.
Enkel een 3-tal echte modderstroken
Straks komen de laatste stukken aan bod, en controle, nog her en der wat zaagwerk en alles aan de sporthal in orde brengen zodat we jullie
morgen met een gerust hart kunnen ontvangen
vanavond misschien nog een laatste up-date
-
stekke1851
- Mountainbiker
Post by stekke1851 »
Gisteren gaan afpijlen en we verschoten ervan hoe goed het parcours erbij ligt. Droog moet je het natuurlijk niet verwachten, maar het was echt goe te doen!! Enkele stukken die (zo goed als) niet te doen waren, hebben we weggelaten. Hierbij hebben we geprobeerd om de geschrapte stukken toch te wisselen voor alternatieve off-road-stukken.
Vandaag (zaterdag) gaan we nog eens rijden, dus zullen we later nog een update geven.
En ik zag Sabine net goe weer voorspellen voor zondag!!!
Vandaag (zaterdag) gaan we nog eens rijden, dus zullen we later nog een update geven.
En ik zag Sabine net goe weer voorspellen voor zondag!!!
-
stekke1851
- Mountainbiker
Post by stekke1851 »
Ah, de Ware heeft ook juist nen update gegeven!!