Za 26/10/2013 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fret Raket
Mountainbiker

Re: Za 26/10/2013 Leopoldsburg

Post by Fret Raket »

Was inderdaad een leuke tocht, heel veel singletracks.
Met wat heuvels en een houten brug (waar er veel langs door reden).
Slipperige ondergrond op de fietspaden door de natte bladeren, 1 valpartij gezien maar zonder schade.
Tip voor volgend jaar; wat krijt gebruiken op de grond, afpijling was niet altijd even duidelijk.
Echt zomerweertje, na de rit in fietskledij buiten iets kunnen drinken, nog van dat 8)
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

De kids hebben genoten van de tocht.
Ze waren moe maar voldaan.
Er zijn foto's op getrokken op de vossenberg. Iemand enig idee waar die te bezichtigen zijn?
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Was perfect vandaag, snel kunnen rijden, goede uitpijling, super bevoorrading, kortzeg fantastische organisatie, deze staat al jaren op mijn kalender en zal ook zo blijven.

Heb zelf een goede daad verricht, een binnenbandje geschonken aan een onfortuinlijk biker die lek was gereden want ik wou niet wachten op zijn kapotte band.

Was erna lekker crossen let twee mannen ferm aan de rekker achter mij.
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

_alain_ wrote:Deze week teveel gereden door de week, gisteren core training (die hard aankwam vandaag) en net iets te grote versnelling op de singlespeed maakten dat ik voor de 30km ging.
Maar ik heb me rot geamuseerd. Deze tocht komt verdomd dicht bij de perfectie.
Alleen jammer dat het technisch niveau niet erg hoog is op TT's, vooral tot aan de pauze regelmatig in de remmen moeten gaan (en afstappen) omdat er getaffeld werd voor je.
Hier kan IK mij aan ergeren dat JIJ schrijft dat er getaffeld werd, het is recreatie, ga dan wedstrijden rijden.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Het blijven recreatieve tochten,maar ook mij valt het de laatste tijd op dat er hard rechtdoor word gereden en op singletracks en technische stukken staan ze stil,dit is toch het echte mtb werk he!??

Ik vond het in elk geval een leuke tocht en heb me vandaag goed geamuseerd in Leopoldsburg!!!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Eersteklas plezier beleefd aan deze tocht en dat bij 20° eind oktober :-D
Leuke trails en daar ik laat vertrokken ben niet teveel volk
Op het laatste kwamen op het parcours van de 3uurs endurance wedstrijd van een paar weken terug
Parcourskennis was hier leuk meegenomen om op tempo de mini north shore trail te nemen
See you next year again :-D
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Ben hier ook geweest voor de 32 km. Zalig tochtje met prachtig weer! Echt genoten van de zon en de leuke stukken in de bossen. Tocht was goed geregeld, alles in orde. Heb hem nu 3x gereden en vandaag - mede door het weer- was de leukste editie. Ook veel vrouwen en kinderen gezien, dus een zeer breed publiek hier had ik de indruk.

Hieronder mijn impressie van de 32 km:

http://youtu.be/6YfuBzJwsIA
Jurgen_
Mountainbiker

Post by Jurgen_ »

Leuke tocht, leuke single tracks en goed berijdbaar. Had het erger verwacht.
Ook wel een leuke omgeving, met de tanks etc
lupo60
Mountainbiker

Post by lupo60 »

Kraura wrote:Ben hier ook geweest voor de 32 km. Zalig tochtje met prachtig weer! Echt genoten van de zon en de leuke stukken in de bossen. Tocht was goed geregeld, alles in orde. Heb hem nu 3x gereden en vandaag - mede door het weer- was de leukste editie. Ook veel vrouwen en kinderen gezien, dus een zeer breed publiek hier had ik de indruk.

Hieronder mijn impressie van de 32 km:

http://youtu.be/6YfuBzJwsIA
Hey Kraura ,

Leuk filmpje. Mag ik eens vragen: Ik wil zelf ook een action-cam aanschaffen. Welke gebruik jij, en vooral waar monteer je hem?
Want dikwijls zie je de hellingshoeken niet op film, en bij jou wel.
Thxs
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

eric66 wrote:
_alain_ wrote:Deze week teveel gereden door de week, gisteren core training (die hard aankwam vandaag) en net iets te grote versnelling op de singlespeed maakten dat ik voor de 30km ging.
Maar ik heb me rot geamuseerd. Deze tocht komt verdomd dicht bij de perfectie.
Alleen jammer dat het technisch niveau niet erg hoog is op TT's, vooral tot aan de pauze regelmatig in de remmen moeten gaan (en afstappen) omdat er getaffeld werd voor je.
Hier kan IK mij aan ergeren dat JIJ schrijft dat er getaffeld werd, het is recreatie, ga dan wedstrijden rijden.[/quoj+1 en dan de 30km maar doen zegt genoeg zeker
Post Reply