Chinees 29er ervaringen
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- sneln eddy
- Mountainbiker
Re: Chinees 29er ervaringen
Post by sneln eddy »
Nee , een jumpkefucalot wrote:Da's knap, na een val?
- Flashy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er
Jawadde das minder
.
Moet een serieus jumpke geweest zijn , mss ging je hetzelfde tegenkomen met gelijk welk carbon kader??
Moet een serieus jumpke geweest zijn , mss ging je hetzelfde tegenkomen met gelijk welk carbon kader??
- sneln eddy
- Mountainbiker
Post by sneln eddy »
Da ging nog wel ze , denk dat ik het had heb omdat mijn zadelpen redelijk ver uitzit en bij de landingFlashy wrote:Jawadde das minder.
goed op het achterste van mijn zadel plofte.
Zat al met een barst aan mijn achterbrug waar mijn remleiding uitkomt.
-
Dimme
- Mountainbiker
Ik moet nu zeggen dat ik de laatste tijd regelmatig aan de telefoon hang bij de klachtendienst van UPS, BPOST, FEDEX, DHL...
Ik betaal een bepaald bedrag voor een bepaald product, inclusief verzending en om de één of andere reden gaan ze (ik vermoed bij de inklaring) die waarde nog eens schatten (begrijpen wie begrijpen kan) en moet je daarop taxen en BTW bepalen. Meermaals al mails over verstuurd en uren aan de telefoon liggen zeuren, maar nooit iemand die een deftig antwoord kan geven waarom dat eigenlijk gebeurd :)
Dat alles correct moet worden toegepast, daar ben ik volledig mee akkoord maar het kan absoluut niet de bedoeling zijn dat je extra's ten onrechte moet gaan betalen.
Qua frames en toebehoren uit China... ik heb zelf behoorlijk wat materiaal van daar en heel tevreden van. Echter, als je iets of wat je weg daar kent dan kun je beter eens in de buurlanden gaan shoppen - dan ontwijk je eveneens de dumptax en bij bepaalde leveranciers koop je gewoon rechtstreeks van de fabriek waar ook de grote merken worden geproduceerd
Ik betaal een bepaald bedrag voor een bepaald product, inclusief verzending en om de één of andere reden gaan ze (ik vermoed bij de inklaring) die waarde nog eens schatten (begrijpen wie begrijpen kan) en moet je daarop taxen en BTW bepalen. Meermaals al mails over verstuurd en uren aan de telefoon liggen zeuren, maar nooit iemand die een deftig antwoord kan geven waarom dat eigenlijk gebeurd :)
Dat alles correct moet worden toegepast, daar ben ik volledig mee akkoord maar het kan absoluut niet de bedoeling zijn dat je extra's ten onrechte moet gaan betalen.
Qua frames en toebehoren uit China... ik heb zelf behoorlijk wat materiaal van daar en heel tevreden van. Echter, als je iets of wat je weg daar kent dan kun je beter eens in de buurlanden gaan shoppen - dan ontwijk je eveneens de dumptax en bij bepaalde leveranciers koop je gewoon rechtstreeks van de fabriek waar ook de grote merken worden geproduceerd
Ik snap da ook nie goed: De douane bepaalt ff de waarde van de spullen in de doos: die spullen zijn toch waard wat ik er voor betaald heb? Want dat was de vraagprijs van de leverancier...
Neen, maar je betaald dan ook geen 50€ voor een Chinees frame_alain_ wrote:En de douane is ook niet meer zo dom dat ze geloven dat een frame 50€ kost in China.