Za 12/10/2013 Opoeteren-Dorne :: Oeterdal Wintertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Re: Za 12/10/2013 Opoeteren-Dorne :: Oeterdal Wintertocht

Post by leikepej »

Hallo bikers jullie waren met net meer dan 500 en 17 kids. Het weer was goed (beetje koud) en het parcours toch goed te rijden. Hopelijk zien we jullie terug op zondag 16 februari 2014.

Leon
Tinus Lochs
Mountainbiker

Post by Tinus Lochs »

Eens te meer puik werk van Leon en zijn maten! =D>
zeppi
Mountainbiker

Post by zeppi »

Mooie pittige tocht maar dat is normaal hier,leuke namiddag gehad =D>
,gr Jacky&Luc.
dake7780
Mountainbiker

Post by dake7780 »

Inderdaad leuke tocht, ik had de 25km gereden en het weer viel ook nog best mee zeker met warme soep. :)
Is er soms iemand die de tocht van 40km wil delen? Ik zou die nog eens willen rijden maar dat lukte vandaag niet.
In ieder geval bedankt.
stinus
Mountainbiker

Post by stinus »

Als niet wekelijkse MTB-er aangenaam verrast door het eerste stukje van de 40km, dat was een zalig stukje. Ik had eerst al de 25km gedaan dus daarna was het toch best pittig met de 40km er nog bij. Ik was blij dat ik onder het doucheke kon kruipen want lange mtb-ritten, dat zit nog niet echt in de benen.
Zeer leuke en mooie tocht, pluim voor organisatie en parcoursbouwers, wat mij betreft toch.
Wel een paar straffe kaddees tegengekomen die stevig vooruitgingen. Ik moet nog wat meer vetrouwen krijgen, zeker in bochten en afdalingen...mja, ik ben daar ook maar een baanjeanette he :)

Tip zijn altijd welkom! Met welke bandendruk reden jullie hier?
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Wegens te weinig tijd en ne fietsmaat die de hellingen niet meer gewoon was heb ik het op 40 gehouden. Goed geamuzeerd, dank aan "de Radson mannen" om die laatste 10 km toch nog wat uitdagend te maken :-D

Maar waar is die zomer? Haja, op weg naar het zuidelijk halfrond... #-o Enfin, moesten gisteren zeker niet klagen als je het weer van vandaag ziet...
Tip zijn altijd welkom! Met welke bandendruk reden jullie hier?
Je moet dat zelf wat zien te vinden want hangt af van o.a. je gewicht en bandenkeuze. Mijn Nobby Nics (2.25"/26") staan altijd op 2 bar, soms zelf iets minder want ik kijk dit niet elke week na. Ikzelf weeg 72 kg.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Aan alle deelnemers van zaterdag bedankt. Welk een geluk hebben we gehad met het weer, gister tot 11.00 uur regen hier in het maasland en daarom pas om 12.00 uur vertrokken om de laatste 15 km. pijlen te verwijderen. Je kon het spoor van de 520 deelnemers van zaterdag al niet meer zien.

Zien jullie graag terug op zondag 16 februari voor onze tocht met afstanden 12-26-32-42-50 km met wel de lus naar het "Glimburgerbos" in Opitter erbij.

Leon
eric66
Mountainbiker

Post by eric66 »

Vanuit Maasmechelen per fiets naar daar gereden (maar ken daar dus echt mijne weg niet met de fiets, met auto en GPS makkelijker :lol: ), dus blijkbaar ingepikt op de route op ongeveer 500m van de start. Dan de 40km gereden (lekker glibberen op de natte wortels), aan de aankomst netjes mijn bijdrage betaalt en dan probleemloos terug naar Maasmechelen. Dikke 75km op de teller en het was genieten eens het zonnetje erdoor kwam. Prima tocht, niet zo zwaar, goede bepijling ook al ben ik twee keer verkeerd gereden, maar dat ligt eerder aan mij door niet op te letten want meestal volg ik de rest en nu was er weinig vold voor mij :oops: :oops:

Goede bevoorrading, lekkere koekjes, soep met balletjes, sportdrank, dat verdient een mooi liedje :-({|= en een vreugde dansje :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

=D> =D> =D> =D>

Zag nog die jongen die onder het spoor zijn voorwiel naar de verdoemenis had gereden. Hopelijk hebben ze hem snel komen ophalen. Maar ja...shit happens
Renjo
Mountainbiker

Post by Renjo »

Leuke tocht. Aan de Kalei ingestapt, netjes in Dorne betaald en van een lekker soepje mogen genieten.

Precies meer balletjes in de soep dandat ik vrouwen met ballen heb zien rijden :)

Goede organisatie en goed uitgezette tocht in de achtertuin.

Doe zo verder
Post Reply