Zewieties Bike-event 2005 / Waregem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 07:15, edited 1 time in total.
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
dat zal de tocht alleen maar ten goede komen.kristof bruyneel wrote:dit stuk wordt nog beter benut dit jaar !
Last edited by levensgenieter on Tue 15 Feb 2005 12:54, edited 1 time in total.
-
fvermander
- Mountainbiker
Post by fvermander »
100 km?? hoe lang doen de podiummannen daarover? 3 uur en 20 min?
verleden jaar heb ik de 80 km gedaan en niet echt afgezien wegens de rvv voor wielertoeristen in de benen, misschien nu eens de 100 km proberen
we zien wel waar ik uit kom.
het wordt in elk geval een zéér drukke maand april (rvv, freddymaertensclassic, zewieties en op 1 mei de fronttoertocht in ieper)
verleden jaar heb ik de 80 km gedaan en niet echt afgezien wegens de rvv voor wielertoeristen in de benen, misschien nu eens de 100 km proberen
we zien wel waar ik uit kom.
het wordt in elk geval een zéér drukke maand april (rvv, freddymaertensclassic, zewieties en op 1 mei de fronttoertocht in ieper)
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
- jaybird
- Mountainbiker
Ja, vorig jaar, ... ik moet toegeven hij was memorabel omwille van het saai parcours. Wie komt er nu in godsnaam op het gedacht om een marathon in Waregem te organiseren, het feit dat je de helft van de Ronde Van Vlaanderen in steekt maakt het alleen nog erger. Dit parcours zou zich eerder lenen tot een marathon cyclo-cross, dit heeft wat mij betreft zo goed als niets met mountainbiken te maken! Als je een mountainbike marathon wil organiseren, en zeker een Belgisch kampioenschap, doe dat dan op een plaats waar je kan spreken van echt mountainbike terrein. Het is misschien vlak bij de deur ook voor mij, maar dan neem ik liever mijn auto en rij ik 200 à 400 km verder voor een deftige wedstrijd! Toegegeven organisatorisch was het zeker niet slecht maar dit soort bike wedstrijden (net zoals die strandraces) interesseert me geen bal, zelfs niet om te doen als training
-
kristof bruyneel
- Mountainbiker
Post by kristof bruyneel »
gelukkig kwamen wij op het idee anders had er nooit een bk marathon bestaan,kan uw mening respecteren maar u zult waarschijnlijk niet veel bijdragen tot de ontplooing van de marathon disipline?
Heb je hem eigenlijk kunnen uitrijden ? Want zonder dat weten we niet wie je bent en kunnen we moeilijk een profiel schetsen van U ?
Maar zoals jij spreekt lijkt alles wat de mensen van Kluisbergen realiseren dan ook voor af te voeren wat dat was toch een deel van onze marathon ? Of begrijp ik U verkeerd ?
Heb je hem eigenlijk kunnen uitrijden ? Want zonder dat weten we niet wie je bent en kunnen we moeilijk een profiel schetsen van U ?
Maar zoals jij spreekt lijkt alles wat de mensen van Kluisbergen realiseren dan ook voor af te voeren wat dat was toch een deel van onze marathon ? Of begrijp ik U verkeerd ?
Goed gezegd ! Ge moet u niet laten doen.kristof bruyneel wrote:gelukkig kwamen wij op het idee anders had er nooit een bk marathon bestaan,kan uw mening respecteren maar u zult waarschijnlijk niet veel bijdragen tot de ontplooing van de marathon disipline?
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sat 17 Nov 2007 20:37, edited 1 time in total.