Ook aanwezig . Vorige week 62 km gereden in Ath en vele bordjes tegengekomen van hier met vele mooie bospassages !
Enkele stroken lagen er nogal vettig bij waarbij 2 hellingen iedereen te voet , maar dat is niet erg want de omgeving heeft zoveel te bieden ! En zo een mooie week met de zon , het zal zalig worden zaterdag !
Moonie
Vloesberg 8/06/2013 : 3de TransCollines Mtb
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BRaiNSaW
- Mountainbiker
Re: Vloesberg 8/06/2013 : 3de TransCollines Mtb
Zojuist deel van parcours gedaan want het parcours is reeds deels uitgepeild.
De paadjes liggen al mooi droog dus zal de moeite zijn zaterdag. Hier en daar diepe tractorsporen dus beetje stuurmanskunst komt van pas. Op veel paadjes is het gras ook reeds af maar hier en daar ook de nodige brandnetels met tintelende benen als gevolg maar we zijn mtb'ers en geen mietjes dus we kunnen er tegen
Mooie gelegenheid om sneller gemiddelde te halen dan op de herder op ongeveer zelfde baantjes.
Cu zaterdag
De paadjes liggen al mooi droog dus zal de moeite zijn zaterdag. Hier en daar diepe tractorsporen dus beetje stuurmanskunst komt van pas. Op veel paadjes is het gras ook reeds af maar hier en daar ook de nodige brandnetels met tintelende benen als gevolg maar we zijn mtb'ers en geen mietjes dus we kunnen er tegen
Mooie gelegenheid om sneller gemiddelde te halen dan op de herder op ongeveer zelfde baantjes.
Cu zaterdag
Heeft de gewone biker niet te veel last van de snellere en minder veilige crono rijder ,die je overal wil voorbijsteken ? Is de afstand van 80 km. dan de veiligste ???
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
Ik zak ook vanuit Antwerpen af voor de 130km. Lijkt me ideale voorbereiding voor de RDHF. Met dank aan Velodome waarvan ik een MTB kan lenen nu mijn Fox RLC op onderhoud is.
- Jemp
- Mountainbiker
Hey Mooni,moonrider wrote:Ook aanwezig . Vorige week 62 km gereden in Ath en vele bordjes tegengekomen van hier met vele mooie bospassages !
Enkele stroken lagen er nogal vettig bij waarbij 2 hellingen iedereen te voet , maar dat is niet erg want de omgeving heeft zoveel te bieden ! En zo een mooie week met de zon , het zal zalig worden zaterdag !
Moonie
Als ge 't ziet zitten om vroeg op te staan en 85 km te rijden, kunt ge mee met ons.
Wanneer zet je aan ? Is om 7u zekers , is vroeg maar zal proberen aanwezig te zijn .Jemp wrote:Hey Mooni,moonrider wrote:Ook aanwezig . Vorige week 62 km gereden in Ath en vele bordjes tegengekomen van hier met vele mooie bospassages !
Moonie
Als ge 't ziet zitten om vroeg op te staan en 85 km te rijden, kunt ge mee met ons.
85km zal wss. wel nog wat vroeg zijn voor mij ( is het geen 75 volgens website ) na lange stilstand , maar ben wel al goed bezig om al 65 km te rijden zonder probleem , we zien wel waar de splitsingen liggen
Tot dan !
Moonie
- Jemp
- Mountainbiker
Ja, mijne maat en ik zijn vroege vogelsmoonrider wrote:Wanneer zet je aan ? Is om 7u zekers , is vroeg maar zal proberen aanwezig te zijn .Jemp wrote:Hey Mooni,moonrider wrote:Ook aanwezig . Vorige week 62 km gereden in Ath en vele bordjes tegengekomen van hier met vele mooie bospassages !
Moonie
85km zal wss. wel nog wat vroeg zijn voor mij ( is het geen 75 volgens website ) na lange stilstand , maar ben wel al goed bezig om al 65 km te rijden zonder probleem , we zien wel waar de splitsingen liggen
Tot dan !
Moonie
Kovan moet op tijd thuis zijn dus zal 7 uur ten laatste zijn. Maar, ' t is natuurlijk wel het mooiste moment van den dag zo vroeg.
Ja ze noemen het de 75 maar in werkelijkheid zijn het er 83.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik heb ook wel zin om hier te starten. Tga dus niet om de 130 km te rijden zijn zulle 
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Ik kom hier ook rijden, Ga de 60 proberen, heb de laatste tijd nogal last van opspelende knie, (die hopelijk binnenkort opgelost is door andere steunzolen).filiep72 wrote:Ik heb ook wel zin om hier te starten. Tga dus niet om de 130 km te rijden zijn zulle
Tegen welk uur daar?