Zo 02/06/13 TERRILaanval Mazingarbe & Loos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Re: Zo 02/06/13 TERRILaanval Mazingarbe & Loos

Post by Bresciani »

Jemp wrote:Op terrils splen is altijd fun, maar er moet ook een beetje gefiets worden. Een terrilpassage van 5 km is plezant, maar je kan het geen 10 keer rijden. Dus een beetje afwisseling gecombineerd met enkele bisnummertjes lijkt mij ideaal. :wink:

Hey,

Ik denk dat je beter dit eerst eens leest, vooraleer conclusies te trekken.... het verslag van de laatste geleide wandeling op TERRIL-grond bij Mazingarbe...

MOUSTACHE's BLOG, trouwens de laatste keer dat ik HM's ging zoeken, was in Raismes, op 22km, 560HM's.... en ik was ook choco, zonder paden dubbel te hebben gereden.

Vanavond teken ik nog het een en ander uit en bezorg het adres.

Grtz,

Bresciani :-D
Last edited by Bresciani on Fri 31 May 2013 23:25, edited 1 time in total.
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Hey Brescani, ik heb alle vertrouwen in je terreinkennis. En je kan het inderdaad zo lastig maken als je wil.

Ik herinner me wel dat eind vorig jaar we eens naar Wingles zijn geweest en het parkoers van de Pyramidale gereden hebben. We hebben het een 3 tal keer gereden en voor de meesten was het dan welletjes geweest. We hadden amper 20 km gereden.
Een beetje afwisseling is altijd leuk.

Maar, zoals ik begon, ik heb alle vertrouwen in je lokale kennis. :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Voor mij mag er gerust een 5-7 km opwarming inzitten op de gewone weg. Kwestie van niet direct in't rood te gaan.
Moesten we op de terrils de passage van Beuvry terugvinden, dat zou super zijn.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Met mij dient geen rekening gehouden te worden, ik moet té vroeg ergens zijn :(
Kan ne keer naar de kluis gaan é kovak (o)
kovan
Mountainbiker

Post by kovan »

Welk nen kluis bedoelde nu? :roll: :roll:
En anders voor mijn part starten we daar om 6u ee, voor mij geen probleem (maar er zal dan waarschijnlijk niet veel volk zijn...) :-k

KovaN
prideandglory1891 wrote:Met mij dient geen rekening gehouden te worden, ik moet té vroeg ergens zijn :(
Kan ne keer naar de kluis gaan é kovak (o)
kovan
Mountainbiker

Post by kovan »

'k ga het wel een beetje moeten weten ee, zodat ik zeker de juiste bandenkeuze kan maken... :^o :^o
(leg ik beter m'n Vredestein BP Extr op of laat ik m'n Vredestein BP Extr erop?)

Kovan
Motorbiker wrote:Voor mij mag er gerust een 5-7 km opwarming inzitten op de gewone weg. Kwestie van niet direct in't rood te gaan.
Moesten we op de terrils de passage van Beuvry terugvinden, dat zou super zijn.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Wat ge noemt "een luxeprobleem" #-o

't Zal toch stillekes tijd worden om te beslissen. :roll:
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Zal deze jammer genoeg moeten missen :(

Vertrek morgen voor de ronde van Belgie met de moto, een 1000km lange rit, en om het een beetje spannender te maken, voor de derde keer met een 50cc brommerke 8-[
'k Hoop dat tegen dat jullie de terrils beklimmen ik al in mijn bedje zal liggen, 't zal niet veel schelen... 't amusement daar! :wink:
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Hallo,

Hierbij het adres,
het betreft een parking bij een kerk,

Boulevard de l'Église Saint-Louis,
62160 Grenay
Nord-Pas-de-Calais
Frankrijk

Van hieruit is het ongeveer een 1km tot Mazingarbe en 2,4km tot aan Loos-en-Gohelle, dus kunnen we eerst het ene doen zoveel we willen, dan naar de auto om iets te eten en/of drinken en dan naar het andere. Je moet er voorbij komen om van Mazingarbe naar Loos te rijden en omgekeerd.

Track is uitgetekend aan de hand van gegevens van de track van Beuvry, met een stuk opwarming om dan off-road te trekekn voor een eerste stuk, dan een deeltje weg om Mazingarbe te bereiken en dan nog een verbinding naar Loos en Gohelle om als laatste terug naar de auto te rijden, in totaal zonder bisnummers 31,5km.

Als we dan rekenen dat we ongeveer 1u45 à 2u onderweg zullen zijn voor deze lus, kunnen we wel wat biswerk meepikken.

Ciao :wink:
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Bresciani wrote:Hallo,

Hierbij het adres,
het betreft een parking bij een kerk,

Boulevard de l'Église Saint-Louis,
62160 Grenay
Nord-Pas-de-Calais
Frankrijk

Van hieruit is het ongeveer een 1km tot Mazingarbe en 2,4km tot aan Loos-en-Gohelle, dus kunnen we eerst het ene doen zoveel we willen, dan naar de auto om iets te eten en/of drinken en dan naar het andere. Je moet er voorbij komen om van Mazingarbe naar Loos te rijden en omgekeerd.

Track is uitgetekend aan de hand van gegevens van de track van Beuvry, met een stuk opwarming om dan off-road te trekekn voor een eerste stuk, dan een deeltje weg om Mazingarbe te bereiken en dan nog een verbinding naar Loos en Gohelle om als laatste terug naar de auto te rijden, in totaal zonder bisnummers 31,5km.

Als we dan rekenen dat we ongeveer 1u45 à 2u onderweg zullen zijn voor deze lus, kunnen we wel wat biswerk meepikken.

Ciao :wink:

Hey, kan je mij de track ook doosturen? dan kan ik hem ook op mijn Garmin zetten. :wink:
Post Reply