ik ben bezig met het filmpje,maar had mijn gps niet mee
Wo 01/05/2013 Deurne-Diest :: 19de Bike Fun Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Wo 01/05/2013 Deurne-Diest :: 19de Bike Fun Toertocht
Post by frits motaar »
heeft er iemand de track v/d 65 km ???
ik ben bezig met het filmpje,maar had mijn gps niet mee](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Last edited by frits motaar on Wed 01 May 2013 18:53, edited 1 time in total.
@Willem6 Ik ben al aan het laden, maar eer alles compleet is, dat wordt wel morgen want ik ben nu ongeveer op de helft met bewerken. Er vallen er nog aardig wat af omdat het m'n flits soms te heet in het hoofd werd. Dan stopt hij er mee en vergeet mij daarvoor te waarschuwen
@DenBees Het steenkot zat niet in de kortste afstand, dus dat zou een verklaring kunnen zijn ...
@DenBees Het steenkot zat niet in de kortste afstand, dus dat zou een verklaring kunnen zijn ...
Dat zal het zijn connieConnie wrote:@Willem6 Ik ben al aan het laden, maar eer alles compleet is, dat wordt wel morgen want ik ben nu ongeveer op de helft met bewerken. Er vallen er nog aardig wat af omdat het m'n flits soms te heet in het hoofd werd. Dan stopt hij er mee en vergeet mij daarvoor te waarschuwen![]()
Groetjes
-
cubebikers
- Mountainbiker
Post by cubebikers »
Mooie tocht !!!
Moe maar voldaan aangekomen

Moe maar voldaan aangekomen
Jup, ik heb de track... Wel enkele privestukken tegengekomen dus best wel niet narijden peinzek..frits motaar wrote:heeft er iemand de track v/d 65 km ???
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
dat weet ik,in woon in de buurt,maar het dient alleen voor het filmpje...Swannie wrote:Jup, ik heb de track... Wel enkele privestukken tegengekomen dus best wel niet narijden peinzek..frits motaar wrote:heeft er iemand de track v/d 65 km ???
wil je het doorsturen naar: frits-motaar@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
merci !!
frits motaar wrote:heeft er iemand de track v/d 65 km ???
ik heb een track van 31 km ...
- Rucher
- Mountainbiker
Vandaag met den daddy voor de 65 gekozen,de lunardi voor de 48.Begon al super bij het aankomen doordat er perfect de nodige parkeerplekjes gewezen werden,vlotte inschrijving.Wel pas rond half 10 kunnen vertrekken,onderweg was het drukke al gepasseerd vermoed ik,aan geen enkele beklimming moeten aanschuiven.
Leuke tocht met goeie bepijling..iets te groene bananen maar verder toffe dag gehad mede dankzij vriendelijke organisatie en tzonneke.Ikzelf vandaag 2 keer tegen gekomen onderweg en op den apresbike zag ik ze nog enkele fotos maken

Leuke tocht met goeie bepijling..iets te groene bananen maar verder toffe dag gehad mede dankzij vriendelijke organisatie en tzonneke.Ikzelf vandaag 2 keer tegen gekomen onderweg en op den apresbike zag ik ze nog enkele fotos maken
Ik ga deze maal geen lang verhaal schrijven. Vond het leuk, maar ik was geen kl... waard op de 48 km. Verscillende malen zijn treintjes mij voorbijgestoken maar ik kon nooit aanknopen. De organisatie was super. Zelfs bordjes wanneer je op prive terrein kwam. Ook hadden ze verkeersmaatregelen zoals parkeerverbod geregeld. Het was in orde!