MTB-parcours (bellegem, rollegem, zwevegem, kooigem,kortrijk
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
prachtige streek om eens te gaan biken en niet echt plat(bellegemberg!)al kom ik uit oostrozebeke, toch ga ik er dikwijls biken,via de leie naar marke,rollegem,bellegem,kortrijk,harelbeke en zo langs andere kant van leie terug naar huis.tis hier al een tijdje stil op deze site,is er hier nog iemand mee bezig?ben altijd geintresseerd om mee een verkenningsrit te doen!good luck and see ya 
- casper
- Mountainbiker
Gisteren samen met Zanneis en 2 andere clubleden ( Berre en Rik ) nog eens het parcours van onze TT gedaan. Door de vorst lag het er nog zeer goed bij, (Grandvalbos wat slijkerig en boven na de klim Kooigembos ook wat blubber ) prachtig weer,..... Volgende keer maken we de doorsteek naar Bellegem via de geiteberg.
47.5 Km avs 19.7 en ong. 360Hm
groeten,
Casper
47.5 Km avs 19.7 en ong. 360Hm
groeten,
Casper
Er zijn mensen die tijdens de week moeten werken.Berggeit wrote:iemand tijd morgen of vrijdag?kga tochtje doen
laat iets weten ik ben van kortrijk zelf
Dus morgen of vrijdag gaat niet. Rij wel zaterdag een toerke in onze streek, start vanaf Sint-Denijs, en ga keer Casper zijn Geiteberg uittesten. Ben wel geen berggeit zoals gij, zal er dus beetje trager omhoog rijden dan jij zou doen.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
vraag het nog ne keer over enkele weken als da klotevirus is verdwenen, tis nu de vierde week dat ik niet bike en tbegint serieus op mn systeem te werken!!dada opgebouwde fysiek
als ik weer beter ben ga ik zeker eens met jullie mee.