opgepast saboteurs

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
brouxb
Mountainbiker

Post by brouxb »

nothing 's impossible wrote:Het antwoord:

De bunnyhop :wink:
dan wil ik die ambetanterik ze gezicht wel eens zien hop gij losjes erover =p
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Bij ons doen de groen mannen dat in het bos.
Normaal als ik ga trainen rij ik altijd de asberg in Westerlo een paar keer over, nu heb ik dat een paar maanden geleden willen doen en op elk klein padje dat je kan rijden hebben ze nu bomen liggen.
Blijkbaar hebben de groen da gedaan om de natuur te herstellen en de fietsers van de asberg te weren.
Maar zelf laten ze langs de andere kant wel het heel bos kapot rijden met tractors om bomen te kappen
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

brouxb wrote:

dan wil ik die ambetanterik ze gezicht wel eens zien hop gij hier losjes erover =p
Image
brouxb
Mountainbiker

Post by brouxb »

sandcrawler wrote:
brouxb wrote:

dan wil ik die ambetanterik ze gezicht wel eens zien hop gij hier losjes erover =p
Image
waarom niet alles kan

Image
koereureke94
Mountainbiker

Post by koereureke94 »

jakke-pompier wrote:Bij ons doen de groen mannen dat in het bos.
Normaal als ik ga trainen rij ik altijd de asberg in Westerlo een paar keer over, nu heb ik dat een paar maanden geleden willen doen en op elk klein padje dat je kan rijden hebben ze nu bomen liggen.
Blijkbaar hebben de groen da gedaan om de natuur te herstellen en de fietsers van de asberg te weren.
Maar zelf laten ze langs de andere kant wel het heel bos kapot rijden met tractors om bomen te kappen
Zijt maar zeker! Ben daar al een aantal keer juist niet gevallen door die ambetanterikken! En dat is precies over heel de beeltjens dat ze dat doen hé! Om te rotten! #-o
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Hier ook al enkele malen tegengekomen dat wandelaars op plaatsen achter een bocht waar een snelle afdaling is takken ofzo leggen. We mogen hier wel niet fietsen, maar soit, 't is levensgevaarlijk.
Post Reply