dan wil ik die ambetanterik ze gezicht wel eens zien hop gij losjes erover =pnothing 's impossible wrote:Het antwoord:
De bunnyhop
opgepast saboteurs
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Bij ons doen de groen mannen dat in het bos.
Normaal als ik ga trainen rij ik altijd de asberg in Westerlo een paar keer over, nu heb ik dat een paar maanden geleden willen doen en op elk klein padje dat je kan rijden hebben ze nu bomen liggen.
Blijkbaar hebben de groen da gedaan om de natuur te herstellen en de fietsers van de asberg te weren.
Maar zelf laten ze langs de andere kant wel het heel bos kapot rijden met tractors om bomen te kappen
Normaal als ik ga trainen rij ik altijd de asberg in Westerlo een paar keer over, nu heb ik dat een paar maanden geleden willen doen en op elk klein padje dat je kan rijden hebben ze nu bomen liggen.
Blijkbaar hebben de groen da gedaan om de natuur te herstellen en de fietsers van de asberg te weren.
Maar zelf laten ze langs de andere kant wel het heel bos kapot rijden met tractors om bomen te kappen
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
brouxb wrote:dan wil ik die ambetanterik ze gezicht wel eens zien hop gij hier losjes erover =pnothing 's impossible wrote:Het antwoord:
De bunnyhop

-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
Zijt maar zeker! Ben daar al een aantal keer juist niet gevallen door die ambetanterikken! En dat is precies over heel de beeltjens dat ze dat doen hé! Om te rotten!jakke-pompier wrote:Bij ons doen de groen mannen dat in het bos.