En ge moet eens zien op buienradar: Zondagvoormiddag geen wolk te bespeuren
http://www.buienradar.be/verwachting-3-dagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Post by pédalleur de charme »
Post by BerggeitCasualFietser »
Post by Speedy Pinegel »
Speedy Pinegel wrote:Parkoer nog te doen?
Toch geen bagger parkoer van begin tot einde?
Geduld is een mooie deugdmambo en co wrote:de update zal er komen na het afpeilen van het parkoer,er zullen zo al stukken er uit gehaald worden wegens te slecht liggen ,volgende update zal voor vrijdag en zaterdag zijn
Post by Speedy Pinegel »
Zal mijn vraag dan anders stellen.Speedy Pinegel schreef:
Parkoer nog te doen?
mambo en co schreef:
de update zal er komen na het afpeilen van het parkoer,er zullen zo al stukken er uit gehaald worden wegens te slecht liggen ,volgende update zal voor vrijdag en zaterdag zijn
Geduld is een mooie deugd
En ik denk dat nu een update geven voor een vertekend beeld zal zorgen, aangezien er gedurende de namiddag en avond nog heel wat buien ons belgenlandje moeten passeren.
Als je hoort :Speedy Pinegel wrote:Zal mijn vraag dan anders stellen.Speedy Pinegel schreef:
Parkoer nog te doen?
mambo en co schreef:
de update zal er komen na het afpeilen van het parkoer,er zullen zo al stukken er uit gehaald worden wegens te slecht liggen ,volgende update zal voor vrijdag en zaterdag zijn
Geduld is een mooie deugd
En ik denk dat nu een update geven voor een vertekend beeld zal zorgen, aangezien er gedurende de namiddag en avond nog heel wat buien ons belgenlandje moeten passeren.
Kan de ondergrond daar wat regen verdragen of is daar al snel vettig?
Ik zal proberen ...Speedy Pinegel wrote: Zal mijn vraag dan anders stellen.
Kan de ondergrond daar wat regen verdragen of is daar al snel vettig?