Zo 30/12/2012 Lummen :: X-Mas Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 30/12/2012 Lummen :: X-Mas Tocht
ik net hetzelfde dus zal net voor de bevoorrading iets niet te goei gepijld zijn. het was ma 35km in totale blijkbaar dus maar 3 km gemist ma wel juist de bevoorrading ook :/Bolly wrote:Blijkbaar toch ergens iets gemist... Had maar 32km en geen bevoorrading tegen gekomen
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
Mooie tocht gereden en ook "maar"36 km op de teller
Was het eigelijk wel nodig om deze in te korten want zo slecht lag het er niet bij vandaag vond ik heb al veeeel erger meegemaakt dit jaar en daar kon je ook overal doorrijden
Afspuitstand vond ik minder,veel te veel volk en te weinig spuiten dus niet aangeschoven
Boke met spek was lekker maar ik dacht dat deze maar half zo groot was dan verleden jaar of ben ik mis
Volgend jaar zeker weer van de partij
Dus een dikke proficiat aan de organisatie
Was het eigelijk wel nodig om deze in te korten want zo slecht lag het er niet bij vandaag vond ik heb al veeeel erger meegemaakt dit jaar en daar kon je ook overal doorrijden
Afspuitstand vond ik minder,veel te veel volk en te weinig spuiten dus niet aangeschoven
Boke met spek was lekker maar ik dacht dat deze maar half zo groot was dan verleden jaar of ben ik mis
Volgend jaar zeker weer van de partij
Dus een dikke proficiat aan de organisatie
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik was daar ook aanwezig,de gps gaf 36km(heen en terug incl=47km) en alles liep nog redelijk vlot en k'heb daar beelden van,maar die zijn voor later. 
Last edited by frits motaar on Sun 30 Dec 2012 20:36, edited 1 time in total.
- G-m@n.
- Mountainbiker
da komt door u snelheidBolly wrote:Blijkbaar toch ergens iets gemist... Had maar 32km en geen bevoorrading tegen gekomen
-
el gordo
- Mountainbiker
Hier zijn er wel al beelden.frits motaar wrote:ik was daar ook aanwezig,alles liep nog redelijk vlot en k'heb daar beelden van,maar die zijn voor later.
Weliswaar zonder muziek, maar toch al beelden
Ik had op mijn Garmin 36km maar na de rit te exporteren naar Basecamp had ik ineens 40km...
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
el gordo wrote:Hier zijn er wel al beelden.frits motaar wrote:ik was daar ook aanwezig,alles liep nog redelijk vlot en k'heb daar beelden van,maar die zijn voor later.
Ik had op mijn Garmin 36km maar na de rit te exporteren naar Basecamp had ik ineens 40km...
Het is daar zo rustig op het parcours,was jij de laatste of zo,met wat voor cameraatje zijn die beelden genomen (maar 480p),er is veel blokvorming op mijn scherm?
ps;de beelden(met een deuntje) komen er zo aan
-
el gordo
- Mountainbiker
Ik film met een GoPro Hero2.frits motaar wrote:el gordo wrote:Hier zijn er wel al beelden.frits motaar wrote:ik was daar ook aanwezig,alles liep nog redelijk vlot en k'heb daar beelden van,maar die zijn voor later.
Het is daar zo rustig op het parcours,was jij de laatste of zo,met wat voor cameraatje zijn die beelden genomen (maar 480p),er is veel blokvorming op mijn scherm?
ps;de beelden(met een deuntje) komen er zo aan
De beelden worden opgenomen in 960-30. Maar de film laad ik rechtstreeks vanuit het verwerkingsprogramma (Video Easy 3HD) naar Youtube. Misschien gaat daar een deel van de kwaliteit verloren waardoor de blokvorming optreedt. Want als ik de beelden rechtstreeks op mijn pc afspeel is de kwaliteit wel goed.
Dich wets hetG-m@n. wrote:da komt door u snelheidBolly wrote:Blijkbaar toch ergens iets gemist... Had maar 32km en geen bevoorrading tegen gekomen
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Die bevoorrading heb ik ook gemist. Als je veel kleine lusjes inbouwt in het parcours merk je niet dat je een pijl bent voorbij gefietst. Het was best berijdbaar maar zoals gezegd, veel te kort. Ik heb dan geprobeerd om de 20 of 30 er nog aan te breien maar alle pijltjes waren al opgeruimd. De toer twee keer rijden, zoals hierboven is voorgesteld, is toch niet zo simpel. Dus heb ik me maar beperkt tot de eerste stukken bos, totaal 10 km en meeste hoogtemeters inbegrepen.