Za 24/11/2012 Baasrode :: 7de Scheldetrappers MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Scheldetrapper wrote:
DasKonzept wrote:Ahaa, Vlassenbroek werd in 2011 ook aangedaan: http://connect.garmin.com/activity/129753908#
Inderdaad,volgens de laatste prognose gaan wij het in vlassenbroek anders moeten aanpakken,wegens de werken daar.
Wij geven later wel nog een update van het parcours [-o<
Onze correspondent ter plaatse"Greet De Keyser",meld ons vanuit Vlassenbroek,dat wij het MTB-circuit aldaar gelegen,ondanks de werken,nog voor 55% kunnen benutten,yes =D>
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

dirty wrote:Eddy , er staan al een groot aantal muddevils ingeschreven op onze agenda pagina om te komen biken bij jullie , en 't is bijna allemaal donkere of bleke dat ze achteraf drinken :drunk: :drunk: :drunk:
en aansluitend gaan we nog naar den opendeur van onze sponser DE KINDER. Er zullen een aantal devills er heel lief uit zien.

PS: voor mij liefst een cola-light.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

ik wou even informeren naar het parcours, langswaar er werd gereden, en in welke richting, ik ben van Tielrode en zou dan anders evt inpikken en met bike komen, betalen dan evt aan ravi. En ook wat we mogen verwachten van leuke stukjes :D
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

BerggeitCasualFietser wrote:ik wou even informeren naar het parcours, langswaar er werd gereden, en in welke richting, ik ben van Tielrode en zou dan anders evt inpikken en met bike komen, betalen dan evt aan ravi. En ook wat we mogen verwachten van leuke stukjes :D
Wij rijden via ,baasrode-lebbeke-st-gillis-dendermonde-denderbelle-dendermonde-grembergen-een klein stukje moerzeke=enkel de 50 km,grembergen-baasrode eindbestemming.
Ik zou zeggen ,inpikken langs de N41=stuk van lichten grembergen- naar vlassenbroekbrug ???
Maar dit is natuurlijk gevaarlijk,daar zitten juist de splitsingen van 30-42-52 km,gij gaat nooit weten op welk stuk u zich bevind :roll:
Leuke stukjes=speelbosje in dendermonde+st-gillis+oud klooster+scoutsterrein+tragelsingletracks+speelbosjes in grembergen+stukken langs N41+vlassenboek...ect.
Tip:de mooiste stukken zitten op de 42+52 km. :bounce:
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

ice man wrote:
dirty wrote:Eddy , er staan al een groot aantal muddevils ingeschreven op onze agenda pagina om te komen biken bij jullie , en 't is bijna allemaal donkere of bleke dat ze achteraf drinken :drunk: :drunk: :drunk:
en aansluitend gaan we nog naar den opendeur van onze sponser DE KINDER. Er zullen een aantal devills er heel lief uit zien.

PS: voor mij liefst een cola-light.
Die cola-light,gaat ge toch drinken bij De Kinder,hoop ik :lol:
red john
Mountainbiker

Post by red john »

hela , onzen ice man is ne man met karakter , staat bijna een gans jaar droog =D> =D> maar er zijn betere tijden op komst . vanaf nieuwjaar :drunk: :drunk: :drunk: zet voor deze muddevil maar nen bleke klaar na 50km :bounce:
Koen31
Mountainbiker

Post by Koen31 »

Scheldetrapper wrote: Tip:de mooiste stukken zitten op de 42+52 km. :bounce:
De werkelijke afstanden zijn dus 42 en 52 km ?
En voor de 30 ?
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Koen31 wrote:
Scheldetrapper wrote: Tip:de mooiste stukken zitten op de 42+52 km. :bounce:
De werkelijke afstanden zijn dus 42 en 52 km ?
En voor de 30 ?
Deze is à peu prés 30Km.
De afstanden verschillen soms van de origineel doorgegeven km,dit is te verklaren door het feit,dat wij hier niet beschikken over een vast parcours,waar wij ieder jaar voor 100% kunnen op terugvallen.
Wij hebben hier ook af te reken met met twee grote bouwprojecten op het parcours(bouw nieuwe gevangenis Dendermonde+ aanleg overstromingsgebied in Vlassenboek).
Dankzij deze werken,is het voor ons tot de laatste week,puzzelen-sleutelen aan het parcours,om het voor jullie bikers zo aangenaam mogelijk te maken =D>
Wij hopen jullie zaterdag met zijn allen te mogen verwelkomen. :bounce:
PS:deze namiddag ga ik nog wat snoeien,langs de N41.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Den deze zal er oek zijn.

En die 500m naar de inschrijving ga ik ook met de fiets doen :lol:
Koen31
Mountainbiker

Post by Koen31 »

Waar kan er eigenlijk geparkeerd worden ?
Post Reply