Ik heb de 32 gereden, binnengekomen met 27km op de teller.
En ik heb me zelden zo goed geamuseerd op een toertocht...
Zo 21/10/2012 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb de 44km gereden maar, ik vond het parcours dit jaar wat tegenvallen, vorig jaar was ik er niet bij maar het jaar ervoor vond ik het parcours veel leuker, meer technische stukken (o.a. het stuk richting verlaten treinspoor) en singletracks.
Hoewel ik me toch geamuseerd heb dit jaar, op de heide is het altijd leuk om te rijden.
Prima bevoorrading!
Hoewel ik me toch geamuseerd heb dit jaar, op de heide is het altijd leuk om te rijden.
Prima bevoorrading!
- dirtyd
- Mountainbiker
Lang leve de natuurbeschermers zij bepalen tegenwoordig waar je mag biken en waar je zeker niet mag biken. Hier sta je als inrichter machteloos tegen en als je hun richtlijnen niet volgt dan heb het jaar erop prijs met nog minder toelatingen om bepaalde stukken aan te doenJanick wrote:Ik heb de 44km gereden maar, ik vond het parcours dit jaar wat tegenvallen, vorig jaar was ik er niet bij maar het jaar ervoor vond ik het parcours veel leuker, meer technische stukken (o.a. het stuk richting verlaten treinspoor) en singletracks.
Prima bevoorrading!
- Kameel^
- Mountainbiker
zo gezegd zo gedaanGrand Canyon wrote:Ja, we passeren rond Hengelhoef. Als je van de Transportlaan de Wagemanskeel op rijdt richting Zonhoven, 200 m voorbij de nieuwe tunnel, zit je trouwens aan de bevoorrading!Kameel^ wrote:komt ge nog in de buurt van Transportlaan / Hengelhoefstraat / Bedrijventerrein Genk Noord?
Want ik ben zinnens in Genk aan te pikken, zo aan de start te passeren en dan te betalen
anders moet ik vanuit As eerst naar Zonhoven en dat is me te gek
Thx voor de fairplay!
toffe tt, heb er wel m'n broek aan gescheurd! (te kort gedraaid, broek tegen boom, snap erin) Dus sorry voor degenen die een stuk van m'n reet hebben mogen aanschouwen
uiteindelijk 72km op de teller
Wel jammer dat de natuurbeschermers het leven van de mountainbiker stilaan kapot maakt.dirtyd wrote:Lang leve de natuurbeschermers zij bepalen tegenwoordig waar je mag biken en waar je zeker niet mag biken. Hier sta je als inrichter machteloos tegen en als je hun richtlijnen niet volgt dan heb het jaar erop prijs met nog minder toelatingen om bepaalde stukken aan te doenJanick wrote:Ik heb de 44km gereden maar, ik vond het parcours dit jaar wat tegenvallen, vorig jaar was ik er niet bij maar het jaar ervoor vond ik het parcours veel leuker, meer technische stukken (o.a. het stuk richting verlaten treinspoor) en singletracks.
Prima bevoorrading!
Proficiat aan de organisatie om er toch een leuke tocht van te maken!
jawatte noemen de groen dit natuurbeheer ! wanbeheer ja, de pelletkachels draaien op volle toeren en het hout heeft nog nooit zo duur gestaan ,onze bossen moeten hiervoor opdraaien en zij steken hun zakken vol onder het mom dat het terug hei moet worden ,wij mogen dit trouwens niet zien doordat ze ons overal weren en dit gebeurd niet enkel in zonhoven,hoera voor de politiekers die voor die enkele kapitalisten zwichten ,