Zo 21/10/2012 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Ik heb de 32 gereden, binnengekomen met 27km op de teller.
En ik heb me zelden zo goed geamuseerd op een toertocht...
co biker
Mountainbiker

tt zonhoven

Post by co biker »

Met het fiets deze morgend van laakdal naar zonhoven gereden ,de 44km gedaan, alles was prima inorde,dan terug naar huis,er stonden er 105 op het tellerke :wink:
Janick
Mountainbiker

Post by Janick »

Ik heb de 44km gereden maar, ik vond het parcours dit jaar wat tegenvallen, vorig jaar was ik er niet bij maar het jaar ervoor vond ik het parcours veel leuker, meer technische stukken (o.a. het stuk richting verlaten treinspoor) en singletracks.
Hoewel ik me toch geamuseerd heb dit jaar, op de heide is het altijd leuk om te rijden.
Prima bevoorrading!
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Janick wrote:Ik heb de 44km gereden maar, ik vond het parcours dit jaar wat tegenvallen, vorig jaar was ik er niet bij maar het jaar ervoor vond ik het parcours veel leuker, meer technische stukken (o.a. het stuk richting verlaten treinspoor) en singletracks.
Hoewel ik me toch geamuseerd heb dit jaar, op de heide is het altijd leuk om te rijden.
Prima bevoorrading!
Lang leve de natuurbeschermers zij bepalen tegenwoordig waar je mag biken en waar je zeker niet mag biken. Hier sta je als inrichter machteloos tegen en als je hun richtlijnen niet volgt dan heb het jaar erop prijs met nog minder toelatingen om bepaalde stukken aan te doen
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

Grand Canyon wrote:
Kameel^ wrote:komt ge nog in de buurt van Transportlaan / Hengelhoefstraat / Bedrijventerrein Genk Noord?

Want ik ben zinnens in Genk aan te pikken, zo aan de start te passeren en dan te betalen

anders moet ik vanuit As eerst naar Zonhoven en dat is me te gek
Ja, we passeren rond Hengelhoef. Als je van de Transportlaan de Wagemanskeel op rijdt richting Zonhoven, 200 m voorbij de nieuwe tunnel, zit je trouwens aan de bevoorrading!
Thx voor de fairplay!
zo gezegd zo gedaan :wink: Ben wel aan de bevoorrading voorbijgereden want toen had ik nog maar 14km gedaan. Maar wel betaald!

toffe tt, heb er wel m'n broek aan gescheurd! (te kort gedraaid, broek tegen boom, snap erin) Dus sorry voor degenen die een stuk van m'n reet hebben mogen aanschouwen

uiteindelijk 72km op de teller
Janick
Mountainbiker

Post by Janick »

dirtyd wrote:
Janick wrote:Ik heb de 44km gereden maar, ik vond het parcours dit jaar wat tegenvallen, vorig jaar was ik er niet bij maar het jaar ervoor vond ik het parcours veel leuker, meer technische stukken (o.a. het stuk richting verlaten treinspoor) en singletracks.
Prima bevoorrading!
Lang leve de natuurbeschermers zij bepalen tegenwoordig waar je mag biken en waar je zeker niet mag biken. Hier sta je als inrichter machteloos tegen en als je hun richtlijnen niet volgt dan heb het jaar erop prijs met nog minder toelatingen om bepaalde stukken aan te doen
Wel jammer dat de natuurbeschermers het leven van de mountainbiker stilaan kapot maakt.
Proficiat aan de organisatie om er toch een leuke tocht van te maken!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Iets voor 8.30 uur vertrokken en zeer goed kunnen doorrijden op een mooi parcours dat iets anders was, maar voor mij was de 44 km meer dan voldoende. Soms waren er pijlen niet oranje gekleurd, moeilijk zichtbaar. Proficiat aan de organisatie. =D> =D>
bros
Mountainbiker

Post by bros »

jawatte noemen de groen dit natuurbeheer ! wanbeheer ja, de pelletkachels draaien op volle toeren en het hout heeft nog nooit zo duur gestaan ,onze bossen moeten hiervoor opdraaien en zij steken hun zakken vol onder het mom dat het terug hei moet worden ,wij mogen dit trouwens niet zien doordat ze ons overal weren en dit gebeurd niet enkel in zonhoven,hoera voor de politiekers die voor die enkele kapitalisten zwichten ,
Toto
Mountainbiker

Post by Toto »

Een heel mooie tocht,alleen spijtig van die vele asvaltjanetten die dachten dat ze een superprestige aan't rijden waren.
Dan komen ze juist voor de bocht voor u ingeschoten,en dan rap alles dichtsmijten,da's echt plezant.
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

ik vond het weer super in Zonhoven, enige minpunt was dat de volledige doorgang geblokkeerd was bij de bevoorrading...

verder perfect in orde.

Volgend jaar kom ik zeker terug
Post Reply