Zo 14/10/2012 Mol-Millegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

parinho wrote:onderweg op het parcour van de 60 heb ik een politiecombi zien staan en er zat een biker in , zijn fiets stond aan de kant . Zou hij tegengehouden zijn voor overdreven snelheid of hij reed misschien met de gsm aan zijn oor
Volgens mijn vrouwke was er een met een auto aan t crossen in het bos. hij heeft haar net niet geraakt, maar blijkbaar wel een van de bikers die achter haar aan kwamen.
Deze zou op de voorruit terecht gekomen zijn?
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

parinho wrote:onderweg op het parcour van de 60 heb ik een politiecombi zien staan en er zat een biker in , zijn fiets stond aan de kant . Zou hij tegengehouden zijn voor overdreven snelheid of hij reed misschien met de gsm aan zijn oor
Die heb ik ook zien zitten.
Vond het al zo raar om ne politiecombi in het bos tegen te komen.
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

Ben zelf van Mol, dus weinig verrassingen, maar toch een goeie tt!

Zag onderweg een fotograaf staan. Iemand een idee op welke website te foto's komen?
Zoetemelk
Mountainbiker

Post by Zoetemelk »

Aan allemaal die komen fietsen zijn bij ons : merciekes .

Foto's ga je op de site van onze club terug vinden : www.wtmillegem.com

Inderdaad wij hebben proberen het beste uit de tour te halen , zoals jullie reeds weten moeten wij ons ook aan de voorschriften houden .

Noteer volgende organisatie wt millegem alvast in je agenda : 13 april 2013 Hageland Classic : rondrit voor wielertoeristen . ( 2814 deelnemmers in 2012 ) .
de hin
Mountainbiker
Location: scott scale 40 2009, scott purgatory (beachbike), bianchi c2c via nirone

Post by de hin »

moet je ingelogd zijn om de foto's te kunnen zien ? vind ze namelek niet
Post Reply