Was ook onder de indruk zondagavond.
Een gezamenlijke kaart zal hem zeker en vast deugd doen
Meirhaeghe Kerstkaart Actie
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
iemand die "mens" is met alle aspecten van dit woord verdient zulk een initiatief.
Mijn mail is alvast verzonden
Mijn mail is alvast verzonden
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Ik ben wel blij dat er positief gereageerd wordt op mijn voorstel! Enkele maanden geleden zou ik nog neergebliksemd worden voor zo'n voorstel, maar zand erover, ik ben erg blij met het initiatief. En als Filip er blij mee is ben ik het ook!!!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
jaja, het doet deugd!!P° wrote:Zie 'copyright' in eerste bericht héJohnny de Wit wrote:Ik ben wel blij dat er positief gereageerd wordt op mijn voorstel! !!!
Tja, wie verstuurt er nu kerstkaarten in augustusJohnny de Wit wrote:Ik ben wel blij dat er positief gereageerd wordt op mijn voorstel! Enkele maanden geleden zou ik nog neergebliksemd worden voor zo'n voorstel, maar zand erover, ik ben erg blij met het initiatief. En als Filip er blij mee is ben ik het ook!!!
ik vind niet dat filip in de fout gegaan is door epo te nemen,
dat is alles op alles zetten om een doel te bereiken, maar ook zoeken naar nieuwe grenzen en ervaringen,
spijtig dat m zo naief was om zich te laten pakken,
daaraan ziede dat m er geen ervaring mee heeft,
maar hij is en blijft nen heerser !!
dat is alles op alles zetten om een doel te bereiken, maar ook zoeken naar nieuwe grenzen en ervaringen,
spijtig dat m zo naief was om zich te laten pakken,
daaraan ziede dat m er geen ervaring mee heeft,
maar hij is en blijft nen heerser !!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Dat is waar, maar er bestaan ook andere soorten kaartjes he!! :) :)Thierry wrote:Tja, wie verstuurt er nu kerstkaarten in augustusJohnny de Wit wrote:Ik ben wel blij dat er positief gereageerd wordt op mijn voorstel! Enkele maanden geleden zou ik nog neergebliksemd worden voor zo'n voorstel, maar zand erover, ik ben erg blij met het initiatief. En als Filip er blij mee is ben ik het ook!!!...
Ik wou toen gewoon iets sturen om zijn groot hart terug onder de juiste riem te steken!