Frasnes valt nog wel redelijk mee hoor maar ik verkies ook deze, als afwisseling, wegens Frasnes de laatste weken al binnenste buiten gekeerd in een poging om jullie opnieuw eens te verwennen met wat nieuws op ons tochtje binnenkort...meester biek wrote:Zie dat ier ook wel zitten![]()
Nog niet al te veel 'terrilervaring', dus we kunnen maar bijleren é ...
Dacht eerst van naar Frannes te gaan, maar vrees dat het daar te nat zal liggen in de bossen. Hier zal dat wel meevallen zeker ?
Zo 29/04/2012 Wallers / Arenberg (Fr) :: ROC DES TERRILS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Dan verkies ik al die stukjes in jullie tocht te rijden, dan ben ik zeker van goe weerS-Biker Gino wrote:Frasnes valt nog wel redelijk mee hoor maar ik verkies ook deze, als afwisseling, wegens Frasnes de laatste weken al binnenste buiten gekeerd in een poging om jullie opnieuw eens te verwennen met wat nieuws op ons tochtje binnenkort...meester biek wrote:Zie dat ier ook wel zitten![]()
Nog niet al te veel 'terrilervaring', dus we kunnen maar bijleren é ...
Dacht eerst van naar Frannes te gaan, maar vrees dat het daar te nat zal liggen in de bossen. Hier zal dat wel meevallen zeker ?
- jägermeister
- Mountainbiker
-
aartrijkenoare
- Mountainbiker
Post by aartrijkenoare »
Ik dacht tot 10u, want in de namiddag is daar een wedstrijd op de terril site (bij de inschrijving)sierens wrote:Tot hoe laat zou je kunnen inschrijven?