strava
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
MerciDodgeW200 wrote:"Kristof Huyck" stevig bezig !
Ik gebruik Strava sinds een paar maanden, maar ik heb er ook mijn gegevens van vorige jaren opgezet. Altijd interessant om de rit van vorig jaar met die van dit jaar te vergelijken. Zo was het vrij duidelijk aan het laatste segment van de Cimes des Waimes dat ik dit jaar geen poot meer vooruit geraakte (9 minuten trager op dat segment
- DodgeW200
- Mountainbiker
Ik ben van een niveau minder en ik had op de ardenne-trophy geen power meer na 45km, rijden ging nog maar klimmen was hell.Kristof Huyck wrote:MerciDodgeW200 wrote:"Kristof Huyck" stevig bezig !![]()
Ik gebruik Strava sinds een paar maanden, maar ik heb er ook mijn gegevens van vorige jaren opgezet. Altijd interessant om de rit van vorig jaar met die van dit jaar te vergelijken. Zo was het vrij duidelijk aan het laatste segment van de Cimes des Waimes dat ik dit jaar geen poot meer vooruit geraakte (9 minuten trager op dat segment)
Op strava ikke = Yves Vandendriessche
En enkel op een 26" mtb.
Ik heb hier in de omgeving (kortenberg) ook paar segmentjes toegevoegd.
Wat veel belangrijker is: werd de tijd in peloton of individueel gereden?_Nico_ wrote:Het zou wel eerlijker/leuker zijn mocht je in de Leaderboards direct kunnen zien wat voor fiets gebruikt is. Op de meeste asfaltstukken heb je met de MTB geen kans tegen de koersvelomannen; 1e MTB-er op sommige stukken is ook al leuk dan, en 't hoeft niet persé altijd bergop te gaan ook natuurlijk