http://www.facebook.com/mountainbikesport
Zo 20/05/2012 Langdorp :: 3Action Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
20-05-2012 3Action Classic
Post by touchdownbiker »
die 65 is niet correct, dat zijn er 70. De 70 gaat +- 12km voor de bevoorradingspost van de 85 en 110 eraf. de 85 en 110 scheiden aan de 2de bevoorradingspost. in km uitgedrukt zal de 70 van de 110 scheiden na ongeveer 30 km en de 85 van de 110 na ongeveer 40 km.Speedy Pinegel wrote:Op hoeveel km komt de splitsingen van de 65 km met de 110 km en die van de 80 met de 110?
Ik ga namelijk voor de 110 km gaan, maar mijn collega's waarschijnlijk voor de 65 of de 80 km.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
20-05-2012 action Classic
Post by touchdownbiker »
De lussen van de 70-85-110 km komen allen in aarschot aan de duracel door, er is hier wel polsbandcontrole aan de bevoorradingspost. Van hier gaan we richting gijmelberg.G-Stoel wrote:Hoe gaan de lussen van 65 , 85 en 110 ?
Kom met de fiets van Beerzel , rij één van deze lussen en dan terug.
Het hangt ervan af waar we kunnen aanpikken , of vanwaar we het parcour kunnen verlaten om terug te rijden.
Vind op de site geen plannetjes van de lussen ...
alvast bedankt en tot zondag.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
20-05-2012 3Action Classic
Post by touchdownbiker »
ik zou toch geen slicks nemen, eens den demer over zit ge niet meer in de zandgrond van de kempen en dan denk ik wel dat een noppeke van pas zal komen. this niet nat, this niet droog, we hebben al stukken verkend en persoonlijk heb ik dan toch liever iets profiel op mijn banden. Natuurlijk ieder zijn keuze he.woeffer wrote:Ben ingeschreven voor de 110 km. Welke bandenkeuze raden jullie aan? Heb nu Rocket Ron opliggen maar kan (als ik ze mag lenen) ook Sammy Slicks opleggen. Meer banden hebben we thuis niet
-
koppigaard
- Mountainbiker
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
20-05-2012 3action classic
Post by touchdownbiker »
yep, hangt aan de inschrijvingen tegen de muur. Normaal gezien ook op bevoorradingspost 2 zeker aanwezig en een waarschijnlijk ook op de andere 3 ( op de 3 andere is geen garantie).Tom83 wrote:Is er een kaart van het parcours beschikbaar om te zien in welke streken we overal gaan passeren?
Re: 20-05-2012 3Action Classic
Ok dan laat ik de rocket rons maar liggen. Mercitouchdownbiker wrote:ik zou toch geen slicks nemen, eens den demer over zit ge niet meer in de zandgrond van de kempen en dan denk ik wel dat een noppeke van pas zal komen. this niet nat, this niet droog, we hebben al stukken verkend en persoonlijk heb ik dan toch liever iets profiel op mijn banden. Natuurlijk ieder zijn keuze he.woeffer wrote:Ben ingeschreven voor de 110 km. Welke bandenkeuze raden jullie aan? Heb nu Rocket Ron opliggen maar kan (als ik ze mag lenen) ook Sammy Slicks opleggen. Meer banden hebben we thuis niet
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Heb keuze tussen race kings 2.2 en rocket ron 2.2 en nobby nic 2.2.
Vermoed wel dat de nobby nic niet nodig zal zijn, maar welke bandenkeuze wordt er aangeraden met hetgene dat ik kan leggen?
Vermoed wel dat de nobby nic niet nodig zal zijn, maar welke bandenkeuze wordt er aangeraden met hetgene dat ik kan leggen?
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Nobby nic vanachter, rocket ron vanvoor en ne race king mee als reserveSpeedy Pinegel wrote:Heb keuze tussen race kings 2.2 en rocket ron 2.2 en nobby nic 2.2.