Zo 08/04/2012 Olmen / Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

olmen

Post by Glee »

ik vond het een mooi parcour en heb me goed geamuseerd, maar om de bepijling super te noemen, is er wel wat over ;)

mvg
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Prachtig parcours! Helemaal anders dan andere jaren en amper Bloso stukken erin.
Bevoorrading was inderdaad miniem maar ze hadden blijkbaar niet zoveel volk verwacht. Vandaar de halve wafelkes. #-o
Aantal inschrijvingen lag rond de 1100. Vorig jaar 600...
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

goed tochtje greden en er werd nogal gevlamd :lol:
SequelDave
Mountainbiker

Post by SequelDave »

CyclingDream wrote:Vorig jaar reden ze zo :

-> http://www.gpscyclingtour.be/mtb/-mtb-p ... index.html

scroll dan verder tot -> BALEN - OLMEN (2011)...

Wel mooi parcours, als het droog is kom ik ook af voor de 45 Km route
http://share.abvio.com/d51c/e9c1/4f49/3 ... 8-1023.kml

Zelfde parcours dus. Voor mij de eerste maal hier aanwezig.
Maar wat een singletrack! Zalig.
Bepijling was ok, bevoorrading tja...

Alleen heb ik het moeilijk met startgeld te betalen, daarna een formulier in te vullen en te vertrekken. Een vrijgeleide voor zwart rijders.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Tof tochtje met de kids.

De bevoorrading, zoals al gezegd als je jaren rond de 600 vertrekkers zit en nu 1100 kan je de organisatie weinig verwijten.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

vanmorgen voor de eerste keer afgezakt naar olmen. mr c was thuisgebleven om zijn eieren te verstoppen.Ik kwam erachter dat ik mijn teller was vergeten. Dat was toch wel erg vervelend. geen flauw idee hoelang en hoever ik al onderweg was.
De eerste km ers vond ik minder. Ik vond de pijlen op sommige plekken niet goed hangen. Een keer heb ik me verreden (wat normaal nooit voorkomt) en een keer ben ik teruggereden omdat ik het niet vertrouwde.
Er zaten toch wel een paar mooie lange stukken in (in het middendeel) maar tegen het einde vond ik het minder. wellicht ook omdat het me minder ging. De rustpost was goed vanwege het gezelschap wat ik daar tegenkwam maar niet vanwege het aanwezige. al met al een pittig tochtje waarin ik het niet gemakkelijk had, kou heb geleden maar gezellig met de papagaaienman heb bij gepraat. ben benieuwd naar de foto,s van connie
Last edited by Bruce Wayne on Sun 08 Apr 2012 21:48, edited 1 time in total.
nightmare
Mountainbiker

Post by nightmare »

Ik vind dat (met VWB korting) 4€ inschrijving er wel begint over te gaan!!! :-k :-k :-k ... Voor de rest niks aan te merken! Mooi parcour =D>
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

foto's staan al online =D>
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Hoi allemaal,

Benieuwd naar de foto's, ja dat was ik zelf eigenlijk ook wel, ik had namelijk al gemerkt dat m'n flitser en ik het niet eens waren vanochtend. Zei ik 'ja', zei hij 'nee'. Vandaar dat ik ook eerst alles door heb zitten kijken voor me hier te melden. Al met al heb ik 1250 foto's over, waarvan ik voor een deel achteraf kunstmatig het licht aan heb moeten doen. :-?

Daar wordt je als fotograaf natuurlijk niet blij van, maar aan de andere kant zitten er ook wel hele mooie tussen, waar mijn flitser wel precies gedaan heeft wat hij moest doen, dus dat houdt het spannend zullen we maar zeggen :wink:

Verder trouwens een prima ochtend gehad. De temperatuur viel 100% mee (nou is dat ook niet zo moeilijk als ze 2 graden Celsius opgeven voor de vroege ochtend), de zon scheen en ik zat lekker uit de wind. De Kopberg heeft allerlei leuke plekjes, dus prima voor mij.

De foto's gaan nu langzaamaan richting het internet.

Groetjes,
Connie
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Connie wrote:Hoi allemaal,

Benieuwd naar de foto's, ja dat was ik zelf eigenlijk ook wel, ik had namelijk al gemerkt dat m'n flitser en ik het niet eens waren vanochtend. Zei ik 'ja', zei hij 'nee'. Vandaar dat ik ook eerst alles door heb zitten kijken voor me hier te melden. Al met al heb ik 1250 foto's over, waarvan ik voor een deel achteraf kunstmatig het licht aan heb moeten doen. :-?

Daar wordt je als fotograaf natuurlijk niet blij van, maar aan de andere kant zitten er ook wel hele mooie tussen, waar mijn flitser wel precies gedaan heeft wat hij moest doen, dus dat houdt het spannend zullen we maar zeggen :wink:

Verder trouwens een prima ochtend gehad. De temperatuur viel 100% mee (nou is dat ook niet zo moeilijk als ze 2 graden Celsius opgeven voor de vroege ochtend), de zon scheen en ik zat lekker uit de wind. De Kopberg heeft allerlei leuke plekjes, dus prima voor mij.

De foto's gaan nu langzaamaan richting het internet.

Groetjes,
Connie
En nu vergeet ik het nog bijna, Beterschap aan al die mannen met schouderoperaties! Is dat een standaard MTB kwaal? Of vallen jullie te vaak?
Post Reply