Merci voor de tip! Amai, twee weken met gebroken dikke teen rondlopen zonder te weten dat die gebroken is, da moet nie grappig zijn!Bruno1980 wrote:Mijn schoonbroer heeft vorig jaar ook een gebroken teen (zijne dikke teen) gehad. Die heeft toen twee maand gene fiets gezien. Eerste twee weken wist hij nog niet dat die gebroken was. Maar het beterde niet en dan toch besloten naar de dokter te gaan. Na een maand moest hij terug op controle, maar krijg hij nog geen groen licht om te sporten (zelf voelde hij dat het ook niet ging, zoals je al zei: druk= pijn. Ik denk dat je zelf al snel zal voelen of het gaat of niet. Zou eerst is bij u thuis op de weg testen op bij een trap op te gaan ofzo (als je tevoet een helling op moet). Een raad dat ik ooit van een dokter kreeg is: pijn is een signaal, als je pijn hebt is het te laat en kan je beter rusten i.p.v. u te willen forceren. Veel beterschap allezins.
Ondertussen testje in't veld gedaan en goedgekeurd! Schoenen aandoen en fietsen, zelfs uitklikken, is geen probleem. Het enige waar ik zal voor moeten oppassen zijn grote oneffenheden want dan moet de teen teveel incasseren (hopelijk nie teveel kasseien dus
Veel plezier iedereen!