140mm vork in 100mm fame
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Stuur is 68 cm. Lijkt me wel breed genoeg.plonsita wrote:
dan laat de vork 120 zitten en steek een angle set en breed stuur
En dan is vooral de vraag hoe uw vpp werkt (demper) want dat is waarschijnlijk belangrijker dan de rest
En de demper, da's 't moeilijke om in te stellen, omdat ik niet direct verschil voel als ik de rebound één tikje verdraai. Ooit zal 'm wel goed staan, maar dan moet ik wat meer in 't bos gereden hebben.
Tips zijn altijd welkom.
http://www.canecreek.com/headset-fit-finderSusXT wrote:Ik ga 't via Peter bestellen, want ik zou niet weten welke maat ik nodig heb. Misschien dat hij ook nog iets met m'n huidig (amper gebruikt) balhoofd iets kan doen. Ik kan je vertellen dat ik een gewone 1 1/8 vork heb, maar het frame is tapered.
en noteer de nummerkes die eruit komen
typisch probleemSusXT wrote:Stuur is 68 cm. Lijkt me wel breed genoeg.plonsita wrote:
dan laat de vork 120 zitten en steek een angle set en breed stuur
En dan is vooral de vraag hoe uw vpp werkt (demper) want dat is waarschijnlijk belangrijker dan de rest
En de demper, da's 't moeilijke om in te stellen, omdat ik niet direct verschil voel als ik de rebound één tikje verdraai. Ooit zal 'm wel goed staan, maar dan moet ik wat meer in 't bos gereden hebben.
Tips zijn altijd welkom.
ge moet van volledig dicht (traag) beginnen en dan open draaien tot net snel genoeg