Zo 19/02/2012 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Vandaag weer 50 km. gereden over parcours en het wordt steeds beter. Alles is klaar, hopelijk is de honger naar de bike groot omdat het toch 2 weken slecht geweest is. Het wordt iedere dag beter en morgen meer wind zodat het zondag wel gunstig zal zijn. Het zal in ieder geval een zware toertocht worden en kan men best de krachten verdelen voor de 50/42 km.
Morgen namiddag gaan we met 4 ploegen pijlen plaatsen. Nog dit voor de 42/50 km, na 17 km komen jullie op het "Glimburger" parcours voor 3 km.
Als je links het voetbalterrein van Opitter ziet ben je erop gereden, na +/- 3 km een kort klimmetje tussen 3 metalen palen dan ben eraf. Dit parcours is er gekomen door de "Glimburger " die daar maanden aan heeft gewerkt om het zo te krijgen, waarvoor nogmaals dank.

Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Voor bikers die de rit willen inkorten (50-42 km) die kunnen op splitsing 2 (na manege Volmolen na 27 km) voor de de 26 km kiezen, dan zijn er nog 8 km te biken tot finish Dorne.

Leon
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

ik pik ook in oppiter aan want ik kom ook van bree en rijd naar beginpunt en betaal daar :wink:

@ koekwous heb je mis zin om samen op te fietsen als je alleen moest zijn
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Geen vriestemperatuur meer , 10 graden met verleden week. Zal ideaal mtb weertje zijn.
Http://www.facebook.com/mountainbikesport
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

net terug van wegwijzers (geel zwarte fietspromo)plaatsen. In As vindt je ze vanaf rotonde aan het gemeentehuis. Dilsen aan de verkeerslichten richting Opoeteren. In Voorshoven (Neeroeteren) voor wie van Kinrooi en Bree komt.Kom je van Maaseik dan zie je ze 1 km voor de verkeerslichten in Neeroeteren. In Opoeteren van alle richtingen en kan je niet meer missen.

Leon.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik kom met de fiets...Hoe kan ik in Dorne geraken ???? :-k
Tinus Lochs
Mountainbiker

Post by Tinus Lochs »

Vos in de bossen wrote:Ik kom met de fiets...Hoe kan ik in Dorne geraken ???? :-k
Vos, dich moos neet zeivere... :wink:
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Ben es benieuwd hoe da gaat zijn met den SS.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo bikers alles is klaar voor morgen, het belooft een zware tocht te worden omdat de ondergrond niet vettig is maar wel je precies het gevoel krijgt of je rem opstaat. Door de dooi zuigt de ondergrond je aan en dat loopt niet zoals je gewoon bent, dit is meestal in de tussenstukken, in het bos kan je gerust snelheid maken. De stoempers zullen hier hun gram halen. Begin er rustig aan en bewaar nog iets voor Bergerven als je voor de 42-50 km. kiest.
Tot morgen.

Leon.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

dmx wrote:Ben es benieuwd hoe da gaat zijn met den SS.
32x20 kom ik mee.
Salsa met fat front en zien of ik nog ergens de hooligan kan uithangen.
Post Reply