Je hebt pbhenkieboy wrote:Ik heb er ene maar hoe ik da hierop moe krijgen dat is een andere zaak zunne2sik4u wrote:Heeft er iemand een gps file.
Ik moest werken, dus kon er spijtig genoeg niet bij zijn.![]()
![]()
Do 09/02/2012 Gent :: MTB Tocht Brandweer Gent
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BW Gent Frankie
- Mountainbiker
Foto's van onze toertocht
Post by BW Gent Frankie »
Beste mtb'ers,
Bedankt voor de vele positieve reacties...
De foto's zijn te vinden op www.jeugdbrandweergent.be onder de fietstochten.
We zijn van plan om de toertocht te verleggen naar oktober, op een zaterdag... meer info volgt... er zal dan ook keuze zijn tussen twee afstanden...
Frankie
We zijn van plan om de toertocht te verleggen naar oktober, op een zaterdag... meer info volgt... er zal dan ook keuze zijn tussen twee afstanden...
Frankie
Re: Foto's van onze toertocht
Knappe fotos aleen ik sta er niet zo knap opBW Gent Frankie wrote:Beste mtb'ers,
Frankie
Naar oktober vind ik niet zo erg maar naar een zaterdag ik vind het net leuk eens een tt te kunnen rijden op een dag in de week. En die zijn er nu al zo weinig Twee afstanden hoeft voor mij niet ik rij toch alijd de langste maar ik kan wel voorstellen dat er mensen zijn die nu niet komen om dat je alleen 60km aanbiet en dit net iets te veel vinden
- Emanuello
- Mountainbiker
Re: Foto's van onze toertocht
Ik deel hier je mening. ik vond het zalig om eens een donderdag TT te kunnen gaan doen... houden zo die handel!patje2 wrote:Knappe fotos aleen ik sta er niet zo knap opBW Gent Frankie wrote:Beste mtb'ers,
Frankie![]()
Naar oktober vind ik niet zo erg maar naar een zaterdag ik vind het net leuk eens een tt te kunnen rijden op een dag in de week. En die zijn er nu al zo weinig Twee afstanden hoeft voor mij niet ik rij toch alijd de langste maar ik kan wel voorstellen dat er mensen zijn die nu niet komen om dat je alleen 60km aanbiet en dit net iets te veel vinden
Re: Do 09/02/2012 Gent :: MTB Tocht Brandweer Gent
Weet iemand of deze dit jaar terug doorgaat en waneer?
Weet ook iemand waar je de kalenders vind van 2013 van de politie, brandweer en het leger Heb in het verleden reeds verschillende tt hier van gereden en het me nooit beklaagt dat ik er naar toe geweest was
Weet ook iemand waar je de kalenders vind van 2013 van de politie, brandweer en het leger Heb in het verleden reeds verschillende tt hier van gereden en het me nooit beklaagt dat ik er naar toe geweest was
- jinba ittai
- Mountainbiker
Re: Do 09/02/2012 Gent :: MTB Tocht Brandweer Gent
Post by jinba ittai »
Hey Patje,patje2 wrote:Weet iemand of deze dit jaar terug doorgaat en waneer?
Dit is de site die ik weet van de polies;
http://www.tcfiets.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat nog niks op voor 2013...
Grobbendonk ook niet meer, maar die was in 2012 ook al afgelast.
Spijtig, ik vind die weektochten altijd een goed excuus om een extra training te doen.